Een kennis heeft hier een PC gedumpt met de melding dat er allemaal rare tekens in staan.
Nou heeft hij hem al eerder weggebracht naar iemand (niet doen) en die heeft de backup weer terug gezet maar *.doc files opende hij al niet in word maar in kladblok (rare tekens, klopt). Echter, in office 2003 krijgt hij alleen maar gare tekens. Welke codering/conversie ik ook probeer. Op mijn PC met office 2007 krijg ik precies hetzelfde.
En dat op zo'n 200 pagina's.
Echter, beide PC's kunnen wel gewone documenten openen, het ligt echt aan de bestanden. Google vertelde iets van ctrl-shift-8 enzo, maar dit werkt niet. Iemand enig idee wat dit is? Ik gok zelf aan een foutje met fat32-ntfs.
Nou heeft hij hem al eerder weggebracht naar iemand (niet doen) en die heeft de backup weer terug gezet maar *.doc files opende hij al niet in word maar in kladblok (rare tekens, klopt). Echter, in office 2003 krijgt hij alleen maar gare tekens. Welke codering/conversie ik ook probeer. Op mijn PC met office 2007 krijg ik precies hetzelfde.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| ÙÚYT]/ýö„òõ üƒ{å /† B—¶ aƒ "púxœ¨ Y6 Ðõ¨G
Ø Ã]át5‰ÚÙõ]OÈëH&4 Ó¦‰ HMÆ éâ þItÐr‚^ýØë ]ã%ì€øÊ6Ó3«
§¬â§U‘Ôy›=
÷?éÙãþBÝ‚yõVÍ©Mfi;õ'EŒs
S‡È!E ªÜ°¡]=̉mr~Ë4.ëßuÂ…/À} põS™J7¤[öÜ€Fågú•“O†ø÷û é }¶–þ¦Âƒ£ìô¦ – ¨ä²<BVIÂèn½Ajfchgbv jgvftyj’½[ wŽwîÝ
—ôÅ6H§¬®¡ý’LËËí
3%2(ý'ìERwѤš)v¬eûûT «vfhÑ}…ǬË;co=wZ‡Ò´äYà×s,¬…sž´ ¾úlP¹¢%
ÈTf«Ý ŒÔ9Ã
9ÞŽ`„ˆ^ê²TtÁðÃj¦sP:âÆå[E
LUï°LóÁrs?:Lö%_y6—hÙ¿ Ý›õ3 ýÍ ‹ªf‘Ï2 ³¸gÔµ
0Ͳý}™\³—eê^ ³¯×c¾{èt ¼ò4íðeèW ¢
Yéj ´k\Q¨—¢ ÖSòûIl¡wÛ
ÙÚYT]/ýö„òõ üƒ{å /† B—¶ aƒ "púxœ¨ Y6 Ðõ¨G
Ø Ã]át5‰ÚÙõ]OÈëH&4 Ó¦‰ HMÆ éâ þItÐr‚^ýØë ]ã%ì€øÊ6Ó3«
§¬â§U‘Ôy›= |
En dat op zo'n 200 pagina's.
Echter, beide PC's kunnen wel gewone documenten openen, het ligt echt aan de bestanden. Google vertelde iets van ctrl-shift-8 enzo, maar dit werkt niet. Iemand enig idee wat dit is? Ik gok zelf aan een foutje met fat32-ntfs.
[ Voor 30% gewijzigd door Nox op 22-10-2009 11:21 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW