Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Internet Explorer laadt in nieuw venster of tabblad

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tijd zie ik het steeds vaker in mijn kennissenkring te voorschijn komen, dus het ligt niet specifiek aan mijn systeem.

Internet Explorer doet het wel, maar niet altijd consequent. Er valt geen pijl op te trekken en is volstrekt willekeurig, soms start je IE zonder problemen, de andere keer blijft het beeld waar de website normaal komt wit en blijft er als onderwerp van het tablad "Verbinding maken...." staan met onder in beeld het ip-adres van de site. Een time-out wordt niet eens gegeven, ik heb net een kwartier naar het beeld zitten kijken en IE wacht geduldig af tot de verbinding tot stand komt.

Het zelfde gebeurt soms als ik een link open in een nieuw tabblad. Na een x-aantal pogingen komt er een tabblad voorbij die opeens wel weer werkt.

IE loopt niet vast en als ik rechtsboven op het kruisje klik wordt het venster ook netjes afgesloten. Het lijkt er dus op dat IE ergens op zit te wachten en daarom niet verder gaat met laden. Ik heb daarom in de invoegtoepassingen zitten spitten en van alles uitgeschakeld(IE8), maar dat heeft tot op heden geen resultaat gehad. Het probleem is bij mij persoonlijk in IE7 ontstaan, en een update naar IE8 heeft niets geholpen. Anderen zijn het probleem pas in IE8 tegen het lijf gelopen.

Zoekend op internet en GOT ben ik niets wijzer geworden, dus ik vraag me af of er meer mensen zijn die dit probleem hebben en of er een oorzaak/oplossing voor bekend is?