Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Marmotje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-10 09:07
Ik ben op zoek naar het volgende:

Wij draaien een linux mail server(postfix) en op dit moment hebben we nog geen push e-mail en push agenda etc.

Er is hiervoor echter veel behoefte binnen ons bedrijf dus ik ben eigenlijk op zoek naar een (betaald) alternatief voor mobile me. Nadeel aan mobileme is voor mij dat het alleen op iphone draait en dat het nog geen externe email kan pushen

Kort samengevat wil ik onze gebruikers dus ergens aanmelden en de agenda en de email naar hun mobiel laten pushen. De secretaresses die we hebben kunnen dan de agenda online bijhouden en het mooist zou nog zijn als de gebruikers dit kunnen laten syncen met hun outlook ( 1 secretaresse meerdere directeuren in outlook is helemaal mooi!)

Bestaat er zoiets en zoja waar kan ik dat vinden ?

Het push mail gedeelde is minder belangrijk aangezien ik op een nokia ook een imap account kan toevoegen die elke x minuten de e-mail controlleerd.

Ben zelf nogal Nokia fan dus dit heeft de voorkeur

apt-get moo

• Marmotje
Niemand een idee/ervaring ?

apt-get moo

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Exchange: waarbij je de DNS rechtstreeks wijst naar je Exchange (als je die ophaalt met POP3 downloader heb je nog altijd een delay van x minuten).

En die dan van buitenaf toegankelijk maken (met VPN ofzo, ben niet zo thuis in security). En zo kan je dan push email op je gsm krijgen.

Werkt zelfs met de nieuwe iPhones :) En alle gsms die MS Active sync zijn.

Maar wat je zegt van Nokia: je infrastructuur kan niet worden aangeboden door Nokia, Nokia verkoopt enkel gsm toestellen.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Marmotje
Snake schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:48:
Exchange: waarbij je de DNS rechtstreeks wijst naar je Exchange (als je die ophaalt met POP3 downloader heb je nog altijd een delay van x minuten).

En die dan van buitenaf toegankelijk maken (met VPN ofzo, ben niet zo thuis in security). En zo kan je dan push email op je gsm krijgen.

Werkt zelfs met de nieuwe iPhones :) En alle gsms die MS Active sync zijn.

Maar wat je zegt van Nokia: je infrastructuur kan niet worden aangeboden door Nokia, Nokia verkoopt enkel gsm toestellen.
Dat laatste weet ik inderdaad, maar zoals jebijvoorbeeld van Apple MobileMe hebt die je instaat brengt om je agenda naar het web te synchroniseren zou ik dat eigenlijk willen op een nokia zonder gelijk een hele exchange omgeving door de directie te moeten krijgen ;-)

apt-get moo

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Schijnt dat dit iets kan betekenen voor je. Geen idee. Niet geprobeerd of grondig bestudeerd. Dus duik er eens in, zou ik zeggen: http://funambol.com/

Zimbra kan ook pushen: http://www.zimbra.com/buzz/

[ Voor 15% gewijzigd door Room42 op 23-10-2009 15:43 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:26

paQ

funambol heb je binnen enkele minuten werkend.

even profiel aanmaken op my.funambol.com, instellingen ingeven en een SMS naar je telefoon sturen.
De rest gaat vanzelf.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Pagina: 1