[Win7] Geformatteerde bestanden terughalen

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-02 10:08
Hey allemaal,

Ik heb net windows 7 geinstalleerd, maar bij het installeren heb ik per ongeluk mn downloadschijf aangeklikt en heeft setup deze geformatteerd. Is er een programma voor windows 7 om deze bestanden terug te halen? Het zijn voornamelijk .rar en .iso bestanden.

Thanks!!!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 22:50

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Recuva van Piriform bevalt mij altijd goed en het mooiste is dat het ook nog eens gratis is.

Sla het programma wel even op een andere schijf op dan de geformatteerde partitie (indien mogelijk), hetzelfde geldt voor de installatie. Daarna z.s.m. beginnen met recovery want hoe langer je wacht hoe groter de kans is dat data overschreven wordt.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• stefanmarchal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-02 10:24
Ja dat is er en ja het duurt misschien netzolang als alles opnieuw downloaden!

google ntfs restore

ps. als windows 7 de bestanden heeft overschreven is de kans zeer groot dat je het zelf niet meer kan terug halen.

||

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-02 10:08
Recuva is nu bezig. Bedankt. Duurt wel lang inderdaad :P

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:53

Robtimus

me Robtimus no like you

Cloud schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:09:
Sla het programma wel even op een andere schijf op dan de geformatteerde partitie (indien mogelijk), hetzelfde geldt voor de installatie.
Of je download the portable versie en zet die op een USB stick ;)

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kijk ook eens hier:
OM FAQ - Hoe krijg ik verloren gegane data terug?

[ Voor 63% gewijzigd door anandus op 22-10-2009 11:29 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:25

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Beste kronolith, heb je uberhaubt in de FAQ's gekeken of de GoT search gebruikt? In de FAQ's kun je genoeg hierover terug vinden, daarnaast bestaat er ook al een poosje een sticky topic welke over data recovery gaat. Ik zou zeggen raadpleeg deze eerst eens.

Dit topic wordt in iedergeval gesloten vanwege het gebrek aan enig getoonde inzet.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.