Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Acceptatieknop bij uitnodiging DM-conversatie

Pagina: 1
Acties:

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Even een quote van HlpDsk:
[...] Natuurlijk kan ik slechts oordelen over de threads die ik zie, maar ik wordt er aan toegevoegd en het zal me worst zijn wie dat heeft gedaan. Op het moment dat ik er toegang toe heb ben ik deel van de thread en verwacht ik niet dingen tegen te komen waar ik me keer op keer aan erger. Het is geen publieke discussie dus ik ben niet van plan de policy op zijn strikst na te leven, maar [...]
Als je dus toegevoegd wordt of blijft worden aan een DM met meerdere users, dan is dat erg irritant op het moment dat je daar zelf geen invloed op hebt. Het korte verzoek: zodra je wordt toegevoegd door iemand (liefst mét afzender, dan weet je van wie het vandaan komt), een knop die tevoorschijn komt waarbij je kan kiezen om direct door te gaan of de discussie te negeren.

Ook bij pesters erg handig die blijven jennen, om nog iets te noemen. Slechts een voorbeeldje waar het handig voor zou kunnen zijn. Nou, kom maar op met die meningen :)

En stiekem dacht ik ook nog aan een definitieve uitschrijfknop. Je kunt nu wel drukken op ''conversatie negeren'', maar dan nog... Goed, het is twee uur geweest en misschien is dit wel iets teveel van het goede.

Verwijderd

ik wordt ... schaam

Mss voor de crew een vinkje in HB oid om mensen DM-start-rechten te ontnemen. Handig bij misbruik.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

[crew]
Ik dacht dat we bij misbruik ook DM rechten konden ontnemen?
[/]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

BtM909 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 00:04:
Ik dacht dat we bij misbruik ook DM rechten konden ontnemen?
klopt, maar dit is een iets andere request, aan de andere kant, hoe vaak komt zoiets nu eigenlijk voor..
* moto-moi laat hem voor de zekerheid toch even open voor crisp.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk dat het handiger is om de mogelijkheid je uit te schrijven voor (groeps-) DM's in te bouwen. De rest van het misbruik kunnen we wel afvangen met de bestaande DM-ban. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Nou het idee was dat als iemand geen DM's kan starten hij ook niet mensen in een ongewenste DM-discussie kan uitnodigen. Als zoiemand dan ook niet wordt uitgenodigd door anderen om aan een DM-discussie mee te doen, dan zet je zoiemand effectief buitenspel zonder dat er een complete DM-ban voor nodig is. Plus het is iets dat we als crew kunnen instellen, waarna de deelname al dan niet aan die discussies aan de deelnemers ervan is. Zelfregulatie zonder dat crew daar nog naar hoeft om te kijken :)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zo'n DM-start-ban lijkt me niks. Feitelijk vereist het aan de crew-kant dezelfde handeling als een échte ban, waarbij nog eens komt kijken dat de gebruiker het niet zal begrijpen. Als een gebruiker dermate vervelend is dat hij anderen stoort met zijn DM-gedrag, dan moet die gebruiker gewoon een DM-ban krijgen. That's it, IMO. Lijkt me een verspilling van devtijd om mogelijkheden in te bouwen om mensen die zich niet kunnen gedragen weg te houden van misbruik terwijl we daar nu al geschikte tools voor hebben. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1