Even een quote van HlpDsk:
Ook bij pesters erg handig die blijven jennen, om nog iets te noemen. Slechts een voorbeeldje waar het handig voor zou kunnen zijn. Nou, kom maar op met die meningen
En stiekem dacht ik ook nog aan een definitieve uitschrijfknop. Je kunt nu wel drukken op ''conversatie negeren'', maar dan nog... Goed, het is twee uur geweest en misschien is dit wel iets teveel van het goede.
Als je dus toegevoegd wordt of blijft worden aan een DM met meerdere users, dan is dat erg irritant op het moment dat je daar zelf geen invloed op hebt. Het korte verzoek: zodra je wordt toegevoegd door iemand (liefst mét afzender, dan weet je van wie het vandaan komt), een knop die tevoorschijn komt waarbij je kan kiezen om direct door te gaan of de discussie te negeren.[...] Natuurlijk kan ik slechts oordelen over de threads die ik zie, maar ik wordt er aan toegevoegd en het zal me worst zijn wie dat heeft gedaan. Op het moment dat ik er toegang toe heb ben ik deel van de thread en verwacht ik niet dingen tegen te komen waar ik me keer op keer aan erger. Het is geen publieke discussie dus ik ben niet van plan de policy op zijn strikst na te leven, maar [...]
Ook bij pesters erg handig die blijven jennen, om nog iets te noemen. Slechts een voorbeeldje waar het handig voor zou kunnen zijn. Nou, kom maar op met die meningen
En stiekem dacht ik ook nog aan een definitieve uitschrijfknop. Je kunt nu wel drukken op ''conversatie negeren'', maar dan nog... Goed, het is twee uur geweest en misschien is dit wel iets teveel van het goede.