Hoi mensen.
Ik heb sinds gisteren zo'n mooie geanimeerde achtergrond in me windows vista.
Alleen nu heb ik het probleem dat als ik begin te scrollen in de internet explorer dat
steeds die bewegende achtergrond voor een moment van een seconde er doorheen komt.
( dit gebeurd alleen op witte vlakken en/of wanneer er witte achtergronden of vlakken in beeld zijn )
Dit is dus echt heel erg irritant !
Heeft iemand een idee hoe je dat kunt voorkomen ?
even ter info.
de laptop is een C2d T7600 , 4gb ram , Intel Gma950 (max 192mb shared)
Mij OS is Vista 32 met de laatste updates , I.E.8 .
en het programma voor die geanimeerde achtergronden is "Stardock Descapes"
Ik heb al gekeken of internetten en die achtergrond soms te veel van de prestaties snoepen.
Maar als ik echt van alles open gooi dan komt de processor niet boven de 30% uit.
Ook het gedeelde video geheugen blijft op 128mb steken ( in Everest gekeken )
Heb ook al zitten spelen met de 3D instellingen van de videokaart maar ook dit haalt niets uit
Ik heb sinds gisteren zo'n mooie geanimeerde achtergrond in me windows vista.
Alleen nu heb ik het probleem dat als ik begin te scrollen in de internet explorer dat
steeds die bewegende achtergrond voor een moment van een seconde er doorheen komt.
( dit gebeurd alleen op witte vlakken en/of wanneer er witte achtergronden of vlakken in beeld zijn )
Dit is dus echt heel erg irritant !
Heeft iemand een idee hoe je dat kunt voorkomen ?
even ter info.
de laptop is een C2d T7600 , 4gb ram , Intel Gma950 (max 192mb shared)
Mij OS is Vista 32 met de laatste updates , I.E.8 .
en het programma voor die geanimeerde achtergronden is "Stardock Descapes"
Ik heb al gekeken of internetten en die achtergrond soms te veel van de prestaties snoepen.
Maar als ik echt van alles open gooi dan komt de processor niet boven de 30% uit.
Ook het gedeelde video geheugen blijft op 128mb steken ( in Everest gekeken )
Heb ook al zitten spelen met de 3D instellingen van de videokaart maar ook dit haalt niets uit