Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

WinAmp Search in IE8 verwijderd maar is wel de default

Pagina: 1
Acties:

• DocSnuggels
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik had me een pro licentie van WinAmp Player gekocht en die geinstalleerd op mijn Windowx Vista X64 Business Edition (NL) OS. Na wat nukken heb ik de WinAmp Player met al zijn hebben en houwen verwijderd via de gebruikelijk deinstallatie procedure. Dwz via het configuratiescherm. Nu blijkt echter dat de bijgeleverde WinAmp Search als standaard (default) zoekmachien in IE8 is blijven hangen en ik krijg geen andere bijv. Bing of Yahoo of Google geselecteerd als default.

hoe kan ik dit herstellen.
Afbeeldingslocatie: http://fotoalbum.dds.nl/espi/foutmeldingen/medium/WinAmp_error.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door DocSnuggels op 21-10-2009 23:13 . Reden: probeerde titel aan te passen maar lukt niet ]

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 18:44

JohnD

Bernd

heb je al eens de standaard instellingen hersteld? extra --> internet opties --> geavanceerd?

als je op dat knopje klikt dan krijg je eerst nog wat meer info over wat er precies gaat gebeuren.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Klik anders eens op het pijltje helemaal rechts naast het zoekvak, en kies "Meer zoekmachines zoeken...". Dan word je naar een MS pagina verwezen waar je bijvoorbeeld Google kan kiezen en "Als standaard zoekmachine instellen".

Hier stond een dode link.