Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Multi video source naar computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor een evenement ga ik een aantal (professionele) webcams ophangen om via internet te broadcasten. Nu zit ik met het probleem dat ik (nog) niet een apparaat heb gevonden waarmee je meerdere video bronnen kan capturen op een computer.

De meeste hebben een switch of knoppen om een video bron te selecteren. Dat is helaas niet wat ik zoek. De stekkers van de webcams zijn trouwens standaard analoge A/V kabels (van die rode/gele/witte).

Weet toevallig hier iemand een apparaat welke hieraan voldoet?

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 16:54

AlexanderB

7800 rpm

dealextreme
deze, of blader ff rond (typ capture in de zoekbalk op die site en je ziet dr zat)
recorded video, 4 channels a 25 fps per stuk, incl mono audio, mogelijk moet je wel ff wat stekkertjes of converterkabeltjes kopen, of ff checken of dr ook n andere kaart is die wel met de correcte connector wordt geleverd ('tulp' ipv bnc voor video, of je koopt bnc --> tulp stekkertjes, die hebben ze daar afaik ook gewoon namelijk :))
edit: en 8/16 poorts versies ook verkrijgbaar voor ietsje meer geld..

[ Voor 6% gewijzigd door AlexanderB op 21-10-2009 22:48 ]

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Ik zou liever wat serieuzere hardware gebruiken, uiteraard afhankelijk van de kwaliteit van je cameras.

Een Axis 241Q videoserver bv kun je 4 kanalen op knuppen in fatsoenlijke kwaliteit en wordt veel ondersteunt door diverse software.

Als je veel cameras hebt kun je ook kijken naar multicast oplossingen, dan is het een kwestie van de streams wegsaven. Je kan dan kijken naar bv VSI (daarmee zet je composite videostreams om naar multicast streams)

Maar het ligt maar net aan je budget, en wil je koop of huren?