Beste Tweakers
Ik kom er niet op uit waarom mijn Windows Server 2008 geen Firefox MSI kan pushen naar een Windows 7 client.
Even wat informatie:
- De Windows 7 client kan de server bereiken via ping en vice versa
- De Windows 7 client is lid van het domein
- De rechten op de gedeelde map staan correct
- De GPO (MSI) wordt gehanteerd op Computer Niveau
- De GPO bevat zowel op Computer als op User Niveau de policy 'Always install with elevated privillages'
- De GPO wordt gekoppelt aan de juiste OU, en ik log vervolgens in met een gebruiker van dezelfde OU
- GPupdate /force wordt uitgevoerd en de client herstart ik vervolgens
- Het MSI pakket waarover ik spreek noemt: Firefox-3.5.3-en-GB.msi (frontmotion.com)
- De taal van zowel de server als de client is Engels
- Het MSI pakket negeert de taal van het besturingssyteem
Wat gebeurt als ik me aanmeld? Helemaal niets... Geen verwijzigen in de log files op zowel de client als de server.
Bedankt bij voorbaat!
Ik kom er niet op uit waarom mijn Windows Server 2008 geen Firefox MSI kan pushen naar een Windows 7 client.
Even wat informatie:
- De Windows 7 client kan de server bereiken via ping en vice versa
- De Windows 7 client is lid van het domein
- De rechten op de gedeelde map staan correct
- De GPO (MSI) wordt gehanteerd op Computer Niveau
- De GPO bevat zowel op Computer als op User Niveau de policy 'Always install with elevated privillages'
- De GPO wordt gekoppelt aan de juiste OU, en ik log vervolgens in met een gebruiker van dezelfde OU
- GPupdate /force wordt uitgevoerd en de client herstart ik vervolgens
- Het MSI pakket waarover ik spreek noemt: Firefox-3.5.3-en-GB.msi (frontmotion.com)
- De taal van zowel de server als de client is Engels
- Het MSI pakket negeert de taal van het besturingssyteem
Wat gebeurt als ik me aanmeld? Helemaal niets... Geen verwijzigen in de log files op zowel de client als de server.
Bedankt bij voorbaat!