UPC Fiber Power icm. Linksys WRT160N v2

Pagina: 1
Acties:

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-02 12:49
Hallo,

Ik zit met een probleempje met mijn draadloze netwerk. Ik heb een UPC Fiber Power 60 abonnement met een motorola modem, waarop een Linksys WRT160N v2 router is aangesloten. Met een kabel werkt het internet uitstekend en haal ik een keurige downloadsnelheid van ~6,5mbps, als ik draadloos verbinding maak echter niet.
Het lijkt erop dat het draadloze netwerk heel instabiel is; ik haal er maximaal 2,5mbps mee en de verbinding dropt heel vaak. Ik heb reeds gekeken naar de firmware van het router en dat is de nieuwste. Nu heb ik geen idee of er speciale instellingen zijn voor draadloos netwerken icm. kabelinternet, maar ik heb het idee dat er ergens iets niet goed staat ingesteld.
Heeft iemand ervaring met UPC Fiber icm. een draadloos netwerk, zoja, zijn hier bekende problemen mee?

Alvast bedankt

Verwijderd

Ik heb ergens gelezen dat het is opgelost als DLNA uitzet......

Verwijderd

Ja ik had daar ook problemen mee + upc fiber, en eerlijk gezegd is daar gewoon niet echt een oplossing voor draadloos is heel onstabiel in sommige omstandigheden. Ik ben overgestapt op homeplugs:D, dat werkt echt goed! ( internet via stopcontact).

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-02 12:49
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 19:12:
Ik heb ergens gelezen dat het is opgelost als DLNA uitzet......
Ik heb alleen 'WMM' zien staan, geen DLNA, maar is dat ongeveer hetzelfde?
In ieder geval heb ik het uitgeschakeld, ben benieuwd of dat iets helpt.
Meer tips&trucs zijn uiteraard welkom!

//Edit: Helaas, dit levert geen merkbaar verschil. Nog steeds stottert de verbinding ontzettend en haal ik heel lage downloadsnelheden.. :/

[ Voor 16% gewijzigd door VR46 op 22-10-2009 01:03 ]