Toon posts:

[Probleem] Twee beeldschermen aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik was vandaag in een gekke bui en besloot dat ik eens een dual-screen setup wou gebruiken... Ik heb hier dus een pc en twee beeldschermen, waarvan de pc en het ene beeldscherm altijd samen gebruikt worden... Dus ik dacht dat ik dan zo het tweede beeldscherm kon aansluiten, maar toen stuitte ik op een probleem. Allebei de monitoren hebben dezelfde aansluiting (een aansluiting voor achter op de kast en een stroom ofc), maar op de kast zit maar één zo'n aansluiting en daarnaast een bredere... Ik vroeg me dus af hoe ik dan in hemelsnaam twee beeldschermen kan aansluiten...

Ik hoop dat een Tweakert mij hiermee kan helpen...

• MJ-Princeps
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:02
Misschien een paar spec's? Welke schermen, welke videokaart, welke aansluitingen enz...

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-04 09:11
Met "aansluiting op de kast", bedoel je de standaard 15pins VGA-aansluiting?
En die "bredere" aansluiting, is dat een DVI-aansluiting?
Zo ja, verloopstekkertje/snoertje halen DVI>VGA en klaar is kees.

[ Voor 25% gewijzigd door HyperioN op 21-10-2009 17:04 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ga eerst eens na wat voor aansluitingen het precies zijn (als je de beestjes bij hun naam noemt kom je een stuk verder). Vervolgens kun je kijken of hier verloopstekkertjes voor bestaan etc.
Omdat zowel in de handleiding van je monitoren als van je videokaart zal staan hoe je eea moet aansluiten en het aansluiten van een computer wel tot de basisvaardigheden behoort die we van een tweaker mogen verwachten gaat dit topic op slot. Pak gewoon de handleiding erbij en dan is het niet zo moeilijk om het zelf op te lossen :)

Dit topic is gesloten.