Toon posts:

Logboek User login mbv WSH

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste,
bij ons op school wordt er een logboek bijgehouden met wanneer welke user inlogt, op welke pc, ...
Als we aanmelden krijgen we de melding, waarbij we op OK moeten klikken:

Volgende gegevens werden weggeschreven in de databank:
Gebruiker: 515lln11
Computer: PC012-12
Datum: 21/10/2009
Domein: VTI-Torhout
Tijdstip: 10:15:35

Dit gebeurt mbv WSH. Maar hoe kan ik dit zelf realiseren op mijn eigen domein?

groeten, Nathan

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-02 09:02
Ik zou het beleid en de faq nog maar eens doorlezen als ik jou was, vooral het stukje 'eigen inzet' en 'waar plaats ik mijn topic' ontbreken nogal, ook vwb je andere topic :)

[ Voor 10% gewijzigd door SteeringWheel op 21-10-2009 16:20 ]

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

Verwijderd

Topicstarter
SteeringWheel schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:18:
Ik zou het beleid en de faq nog maar eens doorlezen als ik jou was, vooral het stukje 'eigen inzet' en 'waar plaats ik mijn topic' ontbreken nogal, ook vwb je andere topic :)
Ik heb heel het scriptcenter afgezocht van MS maar vond niet van wat ook maar in de buurt kwam...
En waar plaats ik mijn topic, dit heeft toch te maken met domeinen en servers? of hoort dit meer bij de scripts?

Verwijderd

Topicstarter
in feite hoort dit topic thuis in de categorie netwerken volgens mij, kan dit verplaatst worden?

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 21:25:
in feite hoort dit topic thuis in de categorie netwerken volgens mij, kan dit verplaatst worden?
Volgens mij hoort dit meer thuis in de categorie script requests, als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Kleine tip, kijk eens hier :)

Edit: behalve dat, probeer ook eens wat bij te dragen aan GoT in plaats van enkel topics te maken met je eigen problemen. Wel zo sociaal. Plus houd in je achterhoofd dat Google niet bijt.

[ Voor 17% gewijzigd door spone op 21-10-2009 21:29 ]

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:20

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Nou, dit heeft ten eerste niets met PNS te maken, en ook niets met Netwerken.

Het draaien van een loginscript is iets wat bij Serversoftware en Windows Servers thuis hoort, maar daar gaat dit topic ook niet overleven. Het maken van een WSH/VBS script is iets wat bij Programming hoort, maar daar verwachten ze dat je zelf wat doet, en geen script request doet.

Al met al gaat je topic ds nergens overleven.
Spone geeft je een leuke link. Doe daar je voordeel mee.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.