Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Email nieuwsbrief, hoe?

Pagina: 1
Acties:

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
ik ben gevraagt om een nieuwsbrief naar circa 3000 email adressen te verspreiden, ik heb de email adressen in een MS Excel bestandje gekregen en de emails moeten vanaf zijn email account komen, wat heb ik van hem nodig qua web informatie en hoe ga ik deze verspreiden?

ik weet dat mijn vraag een beetje kaal/leeg klinkt maar dit is compleet nieuw voor mij, iemand die mij een beetje in de goede richting kan sturen?

b.v.d.

[ Voor 3% gewijzigd door Horizons op 21-10-2009 15:55 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

mailmerge is het magische woord :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Vergeet niet de Telecommunicatiewet (art 11.7), Wet bescherming persoonsgegevens (art. 41) en de voorwaarden van je ISP te lezen en te volgen. Anders wordt het voor jou een nogal vervelend grapje :)

Qua techniek kan je inderdaad gewoon even opzoeken hoe mail merges werken.

Daarom: CSA => OFF.

Edit: kijk natuurlijk ook naar de vele andere topics etc die daarover gaan :)

[ Voor 32% gewijzigd door F_J_K op 21-10-2009 16:04 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Moirraine
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-02-2024
F_J_K schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:02:
Vergeet niet de Telecommunicatiewet (art 11.7), Wet bescherming persoonsgegevens (art. 41) en de voorwaarden van je ISP te lezen en te volgen. Anders wordt het voor jou een nogal vervelend grapje :)
voor de volledigheid: http://tweakers.net/nieuw...heel-verboden-update.html

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
het zal geen spam zijn maar een nieuwsbrief met reclame voor een winkel, mensen hebben hun email opgegeven aan die persoon om op de hoogte te blijven :)

bedankt voor de snelle replies en zal vast naar dat programma kijken, andere input altijd welkom!