kon geen ander topic vinden, dus ik post maar even een nieuw topic
ik heb sinds een tijdje (een week of 2-3) af en toe, dat als ik m'n telefoon opneem, maar ook als ik bel, dat het geluid helemaal vervormd is. het lijkt wel of je een alien aan de telefoon hebt.
tijdje terug, toen ik een betaling deed via ideal, ik zat te wachten op een sms met tan code, die kwam niet.
klik vervolgens op "tan code niet ontvangen", dan wordt je gebeld met die code
dat was ook helemaal garbled
het komt maar heel sporadisch voor en dacht eerst dat het wellicht aan mij toestel (een HTC magic) kon liggen
vandaag gebeurde het weer, dit keer toen ik mijn voicemail belde
klinkt alsof het signaal nog encrypted is ofzo
nou blijkt een collega hetzelfde mee te maken (nu net nog), maar hij heeft een andere telefoon (Iphone 3g), maar wel T-mobile. een paar dagen geleden had hij dat ook al.
hebben andere mensen hier ook last van?
iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
ik heb sinds een tijdje (een week of 2-3) af en toe, dat als ik m'n telefoon opneem, maar ook als ik bel, dat het geluid helemaal vervormd is. het lijkt wel of je een alien aan de telefoon hebt.
tijdje terug, toen ik een betaling deed via ideal, ik zat te wachten op een sms met tan code, die kwam niet.
klik vervolgens op "tan code niet ontvangen", dan wordt je gebeld met die code
dat was ook helemaal garbled
het komt maar heel sporadisch voor en dacht eerst dat het wellicht aan mij toestel (een HTC magic) kon liggen
vandaag gebeurde het weer, dit keer toen ik mijn voicemail belde
klinkt alsof het signaal nog encrypted is ofzo
nou blijkt een collega hetzelfde mee te maken (nu net nog), maar hij heeft een andere telefoon (Iphone 3g), maar wel T-mobile. een paar dagen geleden had hij dat ook al.
hebben andere mensen hier ook last van?
iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7