Xbox360 en 3 beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siederstylah
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-06 07:11
Na het lezen van dit bericht had ik wel oren naar het 3 beelden systeem. Maar nou vraag ik me af hoe dan. Wat heb je er voor nodig afgezien van de schermen zelf. Want je heb tenslotte maar 1 ingang voor je beeld op je doos, en de standaard kabel heeft maar 1 VGA uitgang. Dus er moet iets van een verdeler zijn Kan iemand mij opweg helpen.

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat alles verdeeld wordt over de drie schermen, niet dat er 3x hetzelfde beeld wordt getoont.

En ja ik heb zelf ook al even wezen google, maar volgens mij zoek ik een beetje op het verkeerde.
Alvast bedankt.

[ Voor 11% gewijzigd door Siederstylah op 21-10-2009 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kan alleen met Forza 2 & 3 en je hebt het volgende nodig:
  • 3x XBox 360
  • 3x TV (Het mooist is dezelfde)
  • 3x de game
  • een zootje netwerkkabels (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siederstylah
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:09:
Dit kan alleen met Forza 2 & 3 en je hebt het volgende nodig:
  • 3x XBox 360
  • 3x TV (Het mooist is dezelfde)
  • 3x de game
  • een zootje netwerkkabels (denk ik)
En hoe krijg je dan alles netjes verdeeld over de drie schermen? Want naar mijn inziens krijg ja dan gewoon 3x een enkelbeeld een niet netjes verdeeld.
Die 3x hetzelfde scherm dat is sowieso een must, dat staat idd het beste.

Maar er moet toch wat zijn dat het gewoon verdeeld wordt. Ik kom alleen maar zaken tegen die het aftakken naar 4 schermen maar dan krijg je 4x hetzelfde beeld en dat is nou net niet wat de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Siederstylah schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:27:
[...]
Maar er moet toch wat zijn dat het gewoon verdeeld wordt. Ik kom alleen maar zaken tegen die het aftakken naar 4 schermen maar dan krijg je 4x hetzelfde beeld en dat is nou net niet wat de bedoeling is.
De xboxen staan toch gekoppeld ;)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Siederstylah schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:27:
[...]

En hoe krijg je dan alles netjes verdeeld over de drie schermen? Want naar mijn inziens krijg ja dan gewoon 3x een enkelbeeld een niet netjes verdeeld.
Die 3x hetzelfde scherm dat is sowieso een must, dat staat idd het beste.

Dat is een optie in de Forza games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 10:08

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Forza doet de 360's met elkaar connecten, dan kan je 4 schermen (dat was in Forza 2 iig) zo op 4 360's aansluiten, 3 schermen voor de voorkant en 1 voor de achterkant of spiegel.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Sow zeg lekker practisch geregeld door Microsoft en de Game ontwikkelaar. Kost je nogal wat zo'n setup zeg. Vraag me af hoeveel mensen, dit daadwerklijk gaan neerzetten?

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siederstylah
Okey, dus om dat te doen met NFS is dus eigenlijk een idee dat nooit niet kan gebeuren?
Of zijn er nog mogelijkheden om het wel voor elkaar te kunnen boxen?

Is het eventueel mogelijk met een tripplehead2go bv?

[ Voor 15% gewijzigd door Siederstylah op 21-10-2009 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Als het niet ingebouwd zit, denk ik dat het niet kan :+

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Gizzy schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:38:
Sow zeg lekker practisch geregeld door Microsoft en de Game ontwikkelaar. Kost je nogal wat zo'n setup zeg. Vraag me af hoeveel mensen, dit daadwerklijk gaan neerzetten?
Het is niet op een andere manier te doen. 1x een 360 is gewoon niet in staat om 4 schermen aan te sturen, dan ontploft ie. Daarbij vind ik het persoonlijk al top dat ze de mogelijkheid bieden (ik heb het namelijk wel gedaan al met Forza 2).

Je moet er ook niet aan denken om het als vaste setup te houden (behalve als je ruimte hebt), maar bijvoorbeeld wel om eens een weekend te knallen met vrienden die ook een 360 hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 21-10-2009 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Koop er maar gelijk een koptelefoon en airco bij want dat gaat me een flinke herrie geven en warmte produceren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

Slashdotter schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:29:
Koop er maar gelijk een koptelefoon en airco bij want dat gaat me een flinke herrie geven en warmte produceren :X
Waarom denk je dat ie eind oktober uit komt?
Scheelt weer in de stookkosten.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siederstylah
Er zjn welgeteld 2 mensen die proberen me te helpen. Het is zo jammer dat er verder nou niet iemand even een beetje probeerd om te helpen naar een oplossing te zoeken. Alleen maar gemekker.

Is de matrox tripplehead2go geen goede oplossing?
Of heb je dan alsnog het probleem dat je op elk beeldscherm hetzelfde te zien krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-10 14:05
Je kan geen software installeren of je x360 om die tripplehead2go te configureren, gaat niet werken denk ik zo. En je xbox kan waarschijnlijk niet verder dan 1920x1080, en die matrox maakt er 34** x 1080 van geloof ik.

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Siederstylah schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:51:
Of heb je dan alsnog het probleem dat je op elk beeldscherm hetzelfde te zien krijgt?
Wat heb je al nagezocht. Ik neem aan dat spellen een eigen site hebben waar op staat als die voor de pc uit is. Of je meerdere monitoren kan gebruiken.

En als je 3 monitoren wilt koppelen aan een pc, dan kan je dat echt zo nazoeken op het forum :)

Veel plezier met je zoektocht.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siederstylah
disjfa schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:59:
[...]

Wat heb je al nagezocht. Ik neem aan dat spellen een eigen site hebben waar op staat als die voor de pc uit is. Of je meerdere monitoren kan gebruiken.

En als je 3 monitoren wilt koppelen aan een pc, dan kan je dat echt zo nazoeken op het forum :)

Veel plezier met je zoektocht.
Iets met leren lezen, zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Siederstylah schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:51:
Er zjn welgeteld 2 mensen die proberen me te helpen. Het is zo jammer dat er verder nou niet iemand even een beetje probeerd om te helpen naar een oplossing te zoeken. Alleen maar gemekker.

Die toon mag ook wel anders hoor.

Ik durf niet te zeggen wat een 360 met een tripplehead2go zou doen. Nee, je krijgt geen dubbel beeld, maar de Xbox werkt afaik wel met een aantal standaard formaten. Ik denk dat dit simpelweg niet gaat werken op de Xbox360.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2009 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Het is heel simpel, het kan alleen met forza 2 en 3, en alleen met meerdere xboxen.
Andere opties zijn er helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinito
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:29
Inderdaad, volgens mij is het antwoord op je vraag al gegeven.
Met een 360 kan je maar 1 scherm aansturen, meerdere schermen = meerdere 360's.
Nou snap ik wel dat je daar ook niet echt vrolijk van wordt, het is voor de gemiddelde gamer niet echt interessant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Anders lees je zelf even voordat je een behulpzame user 'uitzucht' ;)

Wat heb je zelf al gevonden over de oplossing met de Matrox? Wat heb je al bedacht? Zou de output van het spel ineens op magische wijze in een 3x zo hoge resolute zijn? Ik denk van niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siederstylah
De strekking is inmiddels duidelijk.
Dat dat helaas niet gaat werken.

Iig iedereen bedankt voor de reacties, wel of niet nuttig.
Pagina: 1