Momenteel loop ik tegen iets aan dat ik nog niet eerder heb gezien en waar ik ook moeite heb om het uberhaupt te verklaren. Ook googlen bied mij geen succes, ik vind zelfs niet iets dat erop lijkt.
Onderstaand een poging om de symptomen uit te leggen:
Één gebruiker heeft over een aantal afspraken(met begin en start tijd, geen hele dag) met dezelfde naam maar op verschillende dagen gepland in Outlook. Echter in OWA worden al deze afspraken met dezelfde naam op 1 dag weergegeven.
OWA is dus niet consistent met Outlook, maar op een hele vreemde manier.
Dit fenomeen komt meerdere malen voor bij één gebruiker. Als de gebruiker de afspraken verwijderd en nogmaals toevoegd in Outlook en met precies dezelfde kenmerken gaat het meestal goed.
Onderstaand een poging om de symptomen uit te leggen:
Één gebruiker heeft over een aantal afspraken(met begin en start tijd, geen hele dag) met dezelfde naam maar op verschillende dagen gepland in Outlook. Echter in OWA worden al deze afspraken met dezelfde naam op 1 dag weergegeven.
OWA is dus niet consistent met Outlook, maar op een hele vreemde manier.
Dit fenomeen komt meerdere malen voor bij één gebruiker. Als de gebruiker de afspraken verwijderd en nogmaals toevoegd in Outlook en met precies dezelfde kenmerken gaat het meestal goed.
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...