De laatste tijd ben ik een aantal keren hopeloos verkeerd gereden, mijn postduiveninstinct is dus blijkbaar niet meer wat het was 
Ik heb dus besloten om een navigatiesysteem aan te schaffen, ik wil voor een redelijk goedkope versie gaan voor een budget van max 120 eurie. In feite heb ik niet al te veel eisen:
- Goede routeberekening ( duh )
- TMC ( vooral fileinfo is voor mij erg handig )
- Eventueel aangeven wat de max. snelheid is
- Breedbeeldversie en Lane Assist hoeft van mij allemaal niet
Nu ben ik gestuit op de Garmin 255 / 255T. De T versie heeft ook TMC terwijl je voor de 255 versie een optionele kabel erbij kunt kopen.
Ik vraag me af of TMC inmiddels al goed werkt en of het zoals ik had begrepen, ook gratis is? Ik heb al een aantal andere fora doorgespit maar kon daar nog niet al te veel info over vinden. Het gaat mij erom dat de file's duidelijk worden aangegeven en dat ik niet pas fileinfo krijg als ik er al in sta
Ik had gelezen dat TMC via radiostations gaat, is dit al een geruim aantal zenders of komt het wel eens voor dat je geen ontvangst en dus ook geen file-info krijgt?
Ik heb dus besloten om een navigatiesysteem aan te schaffen, ik wil voor een redelijk goedkope versie gaan voor een budget van max 120 eurie. In feite heb ik niet al te veel eisen:
- Goede routeberekening ( duh )
- TMC ( vooral fileinfo is voor mij erg handig )
- Eventueel aangeven wat de max. snelheid is
- Breedbeeldversie en Lane Assist hoeft van mij allemaal niet
Nu ben ik gestuit op de Garmin 255 / 255T. De T versie heeft ook TMC terwijl je voor de 255 versie een optionele kabel erbij kunt kopen.
Ik vraag me af of TMC inmiddels al goed werkt en of het zoals ik had begrepen, ook gratis is? Ik heb al een aantal andere fora doorgespit maar kon daar nog niet al te veel info over vinden. Het gaat mij erom dat de file's duidelijk worden aangegeven en dat ik niet pas fileinfo krijg als ik er al in sta