Speciale prijzen voor Adobe software?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobcom
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:10

bobcom

Dedicated dabbler

Topicstarter
Voor nabewerking gebruik ik naast DPP ook Photoshop CS - voornaamste reden is dat ik niet zomaar € 300 voor een programma als LR kan neertellen, laat staan € 800+ voor CS4. Studeren ligt way achter me, dus studieversies kan ik ook wel schudden. Onlangs liep ik tegen deze site aan, waar de prijzen een stuk dichter binnen mijn bereik liggen. Iemand bekend met deze toko? Is het betrouwbaar, te doen (zelf installatieCD branden etc)?

Sony, Canon, van alles wat en steeds wat anders. En nu ook nog een een website met verhaaltjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-08 08:23
bobcom schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:25:
Voor nabewerking gebruik ik naast DPP ook Photoshop CS - voornaamste reden is dat ik niet zomaar € 300 voor een programma als LR kan neertellen, laat staan € 800+ voor CS4. Studeren ligt way achter me, dus studieversies kan ik ook wel schudden. Onlangs liep ik tegen deze site aan, waar de prijzen een stuk dichter binnen mijn bereik liggen. Iemand bekend met deze toko? Is het betrouwbaar, te doen (zelf installatieCD branden etc)?
Ik vind standaard uitzien. Wellicht contact opnemen met Adobe over die website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:42

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Als het too good to be true klinkt...

De whois op dat domein levert ook iemand uit Rusland op. Noem me maar bevooroordeeld maar dat helpt niet echt mee aan de betrouwbaarheid.

En
Why is the software cheap?
You can take the software for downloading only! You don't have to pay for frilly package, license and printing user manual, which together constitute the majority of the total value. But, unfortunately, in this case you cannot get a technical support and different additional discount from the producer. Also you can take updates which are available for the majority of our products. Finally, you will not pay for the delivery.
Klinkt als onzin, je betaald bij adobe echt niet zoveel voor de verpakking en de handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Koetjeboe schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:29:
Klinkt als onzin, je betaald bij adobe echt niet zoveel voor de verpakking en de handleiding
Zoveel verschil inderdaad niet, maar pak voor de grap eens EUR vs USD prijzen en je hebt al een bizar groot verschil (tot 30%). Zoals ik de tekst lees lijkt het op zo'n one pack zoals Windows ze heeft, goedkoop zonder enige vorm van support, maar neem aan dat Adobe hier niet aan doet.

(of het zijn gewoon opgekochte studentenversies).

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 21-10-2009 11:33 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 12:16

Rannasha

Does not compute.

Van de quote van Koetjeboe:

"You don't have to pay for frilly package, license and printing user manual"

Kortom, je hoeft dus niet te betalen voor de licentie, oftewel het enige waar je voor betaalt is een warez-download.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat je dit überhaupt serieus neemt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobcom
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:10

bobcom

Dedicated dabbler

Topicstarter
Bedankt voor de replies - als ik die site zonder meer serieus had genomen had ik de vraag niet gesteld. Had er niet aan gedacht om er een whois op los te laten (bedankt, @koetjeboe) maar vond het verhaal over de "frilly packaging, licensing and printing user manual" ook nogal onprofessioneel. Is dus inderdaad "too good to be true", en die $49,95 zet ik maar op een spaarrekening als eerste stap op weg naar een legitieme LR.

Sony, Canon, van alles wat en steeds wat anders. En nu ook nog een een website met verhaaltjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 19:15
Koetjeboe schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:29:
Klopt, de download versie is niet veel goedkoper dan de boxed version.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:14
Heb 't even voorgelegd aan piracy@adobe en ze hadden deze site nog niet. Verder ...

“Adobe downloads need to come from adobe.com to be genuine/legal”

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Pagina: 1