Wat is de beste manier om je dat goed tegen geluid te isoleren zonder dat je er in moet zagen, snijden etc?
Hij zuist na als de gek en daar wordt ik
van
Hij zuist na als de gek en daar wordt ik
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Dit had ik dus geprobeerd maar werkte niet bij mijOp zondag 04 maart 2001 12:51 schreef wfvn het volgende:
Maar de binnenkant van je kast bekleden met een zacht goedje werkt ook... (vilt bijvoorbeeld of schuimrubber). Nadeel daarvan kan trouwens wel zijn dat de airflow ook weer wat minder wordt...
Ik heb ook geen fan bij mijn 7200 tpm schijf. Geen probleem hoor.Op zondag 04 maart 2001 12:52 schreef FerryHeibrink het volgende:
Ik heb 2 spire koelers onder de HD zitten, de bekende 2 in dat blauwe frame. De eerste heb ik omgeruild omdat ie lawaai maakte maar deze maakt nu ook lawaai. KAN ik hem uitschakelen of wordt dan mijn 7200rpm schijf te warm?
Verwijderd
Mij ook niet.Op zondag 04 maart 2001 12:56 schreef Artcore_Trooper het volgende:
[..]
Dit had ik dus geprobeerd maar werkte niet bij mij
Yep dat schuim had ik ook. Toch goed om te horen dat er medestanders zijn in zware tijdenOp zondag 04 maart 2001 13:34 schreef Dutch_man het volgende:
[..]
Mij ook niet.
K had het geprobeerd met dat zwarte noppeschuim van de Gamma. Maakte daarna net zo veel herrie met die Delta fan's
Verwijderd
Verwijderd