Macbook Pro dichtgeklapt, beeld op extern scherm

Pagina: 1
Acties:

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:54
Hallo,

Ik heb pas mijn nieuwe macbook pro ontvangen en ben er nog wat mee aan het proberen..
Echter 1 ding kom ik maar niet uit, is het mogelijk de macbook pro dicht te klappen zonder dat hij in slaapstand gaat en zodat ik dus op mijn externe scherm gewoon kan blijven kijken?

Ik kan me niet voorstellen dat het niet gaat dus ik zie vast iets over het hoofd, ik heb al bij energie instellingen gekeken, beeldschermen maar zie niets relevants?

Wat doe ik verkeerd, ik gebruik trouwens snow leopard

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:19

BCC

Ram op je externe muis of toetsenbord geven? Anders InsomniaX eens proberen.

[ Voor 26% gewijzigd door BCC op 20-10-2009 23:22 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:15
Volgens mij hoef je standaard niks te veranderen (heb dit ook ooit gedaan en heb toen geen instellingen veranderd). Het enige waar je op moet letten, is dat er dus een monitor is aangesloten (erg logisch :D), een muis en een toetsenbord. Als 't goed is kan je dan gewoon doorwerken met een dichtgeklapt scherm.

• RVE_NL
Geweldig (ik gebruik bluetooth tb+muis) en had natuurlijk dat vinkje niet aan staan, ik ga het morgen even proberen

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:45
Stap 1 (Make sure the computer is plugged in to an outlet using the AC power adapter) was bij mij inderdaad het probleem voordat ik het werkend kreeg.

• RVE_NL
Ok dit werkt niet,
- Aangesloten op AC power adapter
- Besturing via bluetooth muis + toetsenbord, optie bluetooth toegang geven om macbook op slaapstand te halen
- Dual screen werkt wel
- Dan klap ik het scherm dicht, en blijf ik wat klikken met de muis / toetsenbord
- Macbook Pro gaat niet meer aan

Het is een bluetooth muis / toetsenbord van logitech (ik heb nieuwe apple muis/keyboard besteld maar die komt pas over 4 weken thuis, samen met tomtom carkit)

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:27
Vergeet niet dat je 2 plaatsen waar je de 'Uit slaapstand kan halen' aan moet vinken.

1. Bij je bluetooth prefs &
2. Keyboard & Mouse prefs (onder tabblad bluetooth, onderste optie)

• Lounge Deluxe
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Het werkt overigens ook zonder bluetooth mits je een usb toetsenbord en muis hebt.
Pagina: 1