Ik heb vele fora zitten afspitten maar kan helaas niet echt tot een goede conclusie komen, daarom wil ik jullie vragen me hiermee eventjes te helpen. Ik ben dus opzoek naar 3 TFT schermen van 22" (ivm de breedte van me bureau) die geschikt zijn voor de volgende zaken:
- Fotobewerking
- Gaming
- Lange computersessies (ivm programmeer werk etc.)
- Geen Ghosting of andere fratsen
- Moet dus gewoon een goed scherm zijn.
Gamen doe ik niet zo heel veel maar af een toe een potje battlegrounds 2 vind ik toch wel heel tof om te doen. De reden dat ik drie schermen wil is omdat ik vaak met een taakbalk vol knipperende iconen zit en dus bepaalde vensters dus wil verspreiden over meerdere schermen.... bijvoorbeeld:
Scherm 1: Visio flowchart
Scherm 2: Visual Studio
Scherm 3: SQL management studio
Maar omdat fotografie een grote hobby van me is wil ik toch wel goede kleuren in het scherm hebben, nu is heb ik de volgende schermen op het oog:
- Dell E2210H 22" widescreen
- Iiyama 22" Wide TFT E2208HDS
- Acer V223WBbd
- Samsing P2250
Verder wil ik niet meer uitgeven als 200 (max 250) per scherm.
- Fotobewerking
- Gaming
- Lange computersessies (ivm programmeer werk etc.)
- Geen Ghosting of andere fratsen
- Moet dus gewoon een goed scherm zijn.
Gamen doe ik niet zo heel veel maar af een toe een potje battlegrounds 2 vind ik toch wel heel tof om te doen. De reden dat ik drie schermen wil is omdat ik vaak met een taakbalk vol knipperende iconen zit en dus bepaalde vensters dus wil verspreiden over meerdere schermen.... bijvoorbeeld:
Scherm 1: Visio flowchart
Scherm 2: Visual Studio
Scherm 3: SQL management studio
Maar omdat fotografie een grote hobby van me is wil ik toch wel goede kleuren in het scherm hebben, nu is heb ik de volgende schermen op het oog:
- Dell E2210H 22" widescreen
- Iiyama 22" Wide TFT E2208HDS
- Acer V223WBbd
- Samsing P2250
Verder wil ik niet meer uitgeven als 200 (max 250) per scherm.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/