Toon posts:

dell inspriron 1545 van vista naar xp?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb sinds kort een dell inspiron 1545 met windows vista. Ik wil graag windows xp hierop zetten want hij loopt volgens een kennis veel te traag. Ikzelf wil graag weten wie dit al gedaan heeft en hoe dit bevalt, want ik zelf ben niet zo technisch met computers.. dus voordat ik windows xp erop probeer te zetten wil ik graag weten of dit problemen kan veroorzaken, voordat ik mijn nieuwe laptopje naar de *** help.
hopelijk kan iemand mij verder helpen?
groetjes merel _/-\o_

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:23
Dit soort dingen horen hier niet in CSL thuis. Eigenlijk helemaal niet op GoT, tenzij je er echt niet meer uit komt. Je kan altijd nog terug naar Windows Vista en met software ga je je laptop niet slopen in ieder geval. Er is een grote kans dat niet alles helemaal gaat werken door gebrek aan drivers, maar je kunt het altijd proberen.

Let ook op voor de SATA harde schijf, zet deze eerst op een legacy modus in de BIOS voor je Windows XP installeert. Als dat niet kan kun je de driver die nodig is met nlite toevoegen aan Windows XP en vervolgens die image branden.

Maar voor zover, eerst zelf proberen en als je echt vast loopt kun je een topic openen in de software fora zoals Windows Clients.

Dit topic is gesloten.