Haii,
ik wil mijn pc graag een 'boost' geven, nu had ik bedacht er een tweede videokaart in te zetten, ram geheugen te vergroten etc.
Maar het gaat hier over de videokaarten;
Ik heb op het moment een PCI-e Radeon HD4850 OC 1GB DDR3 2xDVI/HDCP
Nu wil ik er een zelfde bij knallen, maar ik weet dat ik voor Crossfire dus 2 Crossfire-connectors nodig heb. Die ik volgens bronnen verspreid over het internet per kaart er bij krijg/heb gekregen. Wat ik dus niet heb bij mijn huidige kaart, maar daar is vast wel los aan te komen. ( ideeën? heb ik nog niet naar gekeken )
Nu kwam ik nogal wat 'onduidelijkheden' tegen wat betreft Crossfire en XP.
Nu wil ik weten of het wel werkt, want soms wordt er gezegt dat het niet zou werken dan weer wel, waarvan ik denk dat het wel werkt. En heel soms zelfs dat het wel werkt met XP maar dan niet als je 2 of meer monitoren gebruikt, dit is dus ook vervelend want ik gebruik er ook 2.
Mijn huidige systeem:
MSI KA490GX AMD 790GX moederbord
MSI Radeon HD4850 OC 1GB DDR3 2xDVI/HDCP PCI-e videokaart
OCZ 2x1GB DDR2 SDRAM PC8500 CL5.0 Reaper geheugen
2x 500GB HD502IJ hardeschijven ( met Raid 0 configuratie )
AMD Phenom X4 9650 2.3GHz HT 4MB AM2+ processor
BQP Straight Power E6 500W voeding
CM 690 ATX No PSU kast
MS Windows XP Home SP3 32-bit versie Operating System
Om de verwarring van mijn moederbord te verwerpen, aangezien er verschillende typen zijn, het is deze:

Nu mijn vraag dus, zou het volledig werken als ik de videokaarten in Crossfire zet op mijn moederbord met XP SP3 en 2 monitoren?
Alvast bedankt
ik wil mijn pc graag een 'boost' geven, nu had ik bedacht er een tweede videokaart in te zetten, ram geheugen te vergroten etc.
Maar het gaat hier over de videokaarten;
Ik heb op het moment een PCI-e Radeon HD4850 OC 1GB DDR3 2xDVI/HDCP
Nu wil ik er een zelfde bij knallen, maar ik weet dat ik voor Crossfire dus 2 Crossfire-connectors nodig heb. Die ik volgens bronnen verspreid over het internet per kaart er bij krijg/heb gekregen. Wat ik dus niet heb bij mijn huidige kaart, maar daar is vast wel los aan te komen. ( ideeën? heb ik nog niet naar gekeken )
Nu kwam ik nogal wat 'onduidelijkheden' tegen wat betreft Crossfire en XP.
Nu wil ik weten of het wel werkt, want soms wordt er gezegt dat het niet zou werken dan weer wel, waarvan ik denk dat het wel werkt. En heel soms zelfs dat het wel werkt met XP maar dan niet als je 2 of meer monitoren gebruikt, dit is dus ook vervelend want ik gebruik er ook 2.
Mijn huidige systeem:
MSI KA490GX AMD 790GX moederbord
MSI Radeon HD4850 OC 1GB DDR3 2xDVI/HDCP PCI-e videokaart
OCZ 2x1GB DDR2 SDRAM PC8500 CL5.0 Reaper geheugen
2x 500GB HD502IJ hardeschijven ( met Raid 0 configuratie )
AMD Phenom X4 9650 2.3GHz HT 4MB AM2+ processor
BQP Straight Power E6 500W voeding
CM 690 ATX No PSU kast
MS Windows XP Home SP3 32-bit versie Operating System
Om de verwarring van mijn moederbord te verwerpen, aangezien er verschillende typen zijn, het is deze:

Nu mijn vraag dus, zou het volledig werken als ik de videokaarten in Crossfire zet op mijn moederbord met XP SP3 en 2 monitoren?
Alvast bedankt