Toon posts:

Mijn tv als monitor?

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag: kan ik mijn tv als beeldscherm gebruiken?
Ik heb namelijk een LG 32LC41, Dit is een 32 inch HD ready TV
Ik weet niet of dit lekker gamet, want dat is 1366x768.
De reactie tijd is ook goed 5ms.

Dus mijn vraag kan iemand misschien uit ervaring zeggen of dit verstandig is of niet?

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-05 00:02

EektheMan

DPC

Waarom niet? Thuis met een bluetooth keyboard en Mouse werkt het best lekker vanaf de bank.
Op het werk hebben we, omdat er TV's over waren, een aantal plekken ingericht waar werknemers met een 32" TV en desktop kunnen werken in groepen van max 6 personen. Mensen zijn er erg enthousiast over.
Al zijn er wel een aantal mensen die misselijk worden achter enkele schermen. 1 is een el cheapo LG scherm. Maar of dat daaraan ligt...

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Definieeer "lekker gamen" eens?
En hoever zit je er vanaf?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het is op GoT de bedoeling dat je zelf op zoek gaat voordat je een topic opent. Allereerst naar eerdere topics op GoT. Daar zijn er in dit geval zat van geweest. Je vindt overigens een stuk meer als je kijkt in het jusite subforum. Overige Hardware is voor zaken die niet in andere subfora aan bod komen. Dit is bij uitstek Videokaarten & Beeldschermen materie.

Zie trouwens dion_b in "[ERVARINGEN] LCD TV gebruiken als comput..."
Het is alleen de bedoeling om [ervaringen] topics te openen als je zelf ook ervaringen hebt om met anderen te delen. Als je zelf ervaringen zoekt is er de GoT search. De vraag die je hier stelt is vaak zat voorbij gekomen, met inderdaad dezelfde conclusies als hier (ja, is te doen, maar nee, niet iedereen vindt het lekker werken - uiteindelijk blijft het subjectief). Aangezien het hier niet de bedoeling is om het wiel steeds opnieuw uit te vinden gaat dit topic dicht. Volgende keer graag eerst op zoek gaan naar andere topics over hetzelfde. Heb je na het lezen van die andere topics nog steeds specifieke vragen, dan mag je daar wel rustig een topic over openen - maar laat dan zien (dmv links in je topicstart) wat je allemaal al gevonden hebt en geef helder aan wat daar uit exact niet duidelijk geworden is.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.