Toon posts:

Philips LED of Sharp LED

Pagina: 1
Acties:
  • 297 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste vrienden!
Ik ben me aan het orienteren op de aankoop van een led-tv en ben aan het twijfelen tussen 2 toestellen. Nu kan ik me laten inlichten door de verkopers van de mediamarkt of bcc, maar op de een of andere manier vertrouw ik de gebruikers van dit forum meer.
Het gaat om de volgende toestellen:
-Sharp LC 40LE600E
-Philips 40PFL8664H

Hier de links:

http://www.kieskeurig.nl/...00e/specificaties/348246/

http://www.kieskeurig.nl/...64h/specificaties/349160/

Welke zouden julllie aanraden en waarom?
Dank alvast voor het meedenken!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:47
Ik zou voor de Philips gaan, aangezien ik Sharp een beetje een budget merk vind (maar dat is puur mijn gevoel die dat zegt, hier mag je het dus volledige mee oneens zijn ;) )

En Philips verkoopt ook normale lampen voor huis tuin en keuken gebruik, en zeker LED verlichting zijn ze een heel stuk mee vooruit (Ambilight, Living Colors, AMBX etc) dus ik denk dat de techniek in die Philips TV beter is.

Maarja dat is puur mijn eigen mening, die niet gebaseerd is op specificaties o.i.d.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 13:54

FeaR

In GoT we trust

Hallo Zaza21 en welkom op GoT :W

De "Televisie X versus Televisie Y"- en dus "Wat moet ik kopen"-topics zijn niet langer toegestaan op GoT. Reden hiervoor is dat er in het verleden > 60% van de aanwezige topics soortgelijke topics waren als deze wat op den duur een kleine chaos werd in LCD. Vandaar dat is besloten om zulke topics niet meer toe te staan. Dus niet om jou te pesten, maar meer om wat overzicht te houden binnen dit forum.

Als je specifieke vragen hebt betreffende een bepaalde tv dan kan je die ook stellen in de specifieke topics zelf. Voor jouw keuze is dit bijvoorbeeld [LCD TV] Philips de 2009 / 2010 modellen (deel 2).

Lees anders ook het volgende topic door: [FAQ] Welke TV moet ik kopen? en bij deze verwijs ik je ook naar LCD Beleid.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.