Refurbished Mac's

Pagina: 1
Acties:

• nzxtquad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:44
beste tweakers,

Ik ben op het moment op zoek naar een nieuwe laptop, nu is mijn oog gevallen op een macbook / macbook pro.
Vanuit het financiele oogpunt heb ik lieverd de macbook (de nieuwe die een paar uur geleden bekent is gemaakt) maar de macbook pro heeft alu body, backlight en SD slot. 3 dingen die ik wel erg fijn vind.

Nu ben ik op de site van apple (US) erachter gekomen dat er ook refurbished macs te koop zijn via apple.
ik heb bijvoorbeeld deze http://store.apple.com/us/product/FB990LL/A?mco=MTA4MzIzMzA gevonden op de website, voor 999dollar de nieuwste macbook pro 13''. Nu is mijn vraag, heeft iemand ervaring met refurbished macbooks ?

Alvast bedankt,

Glenn Abraas

• lackaday
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:40
Refurbished Macs zijn in NL niet te koop. Je kunt wel APR's in de gaten houden voor interessante aanbiedingen, (zogenaamde End Of Life-modellen) de "oude" modellen dus, die soms met een korting van 30% over de toonbank gaan.

• nzxtquad
Niet te bestellen en te shippen naar NL ? dat is jammer, waar kan ik die APR vinden ?

dankje

• nzxtquad
al gevonden, tog bedankt

• ishy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
Moest je de kans hebben om er een in de US te kopen of iemand kennen die terug komt van de States en die er een wil meebrengen ben je natuurlijk wel goedkoop er mee weg... (geldt trouwens ook voor een nieuwe maar dat wordt besproken in een ander topic :))

Vriend van de States van me heeft altijd al refurbished MACs gekocht en is er supertevreden van, nooit probs mee gehad!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zaken als iCentre hebben soms ook occasions.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

• RobB_W
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:55
Mailamac heeft nu ook een refurbished staan:

http://www.mailamac.nl
Pagina: 1