Toon posts:

Verbinding met netwerk geeft inconsequente fouten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweaker,

Ik zit met het volgende (in mijn ogen) rare doch frustrerende probleem:

Ik ben in het bezit van de HP elitebook 8530w, en nu zit ik met het probleem dat mijn laptop soms niet met een bepaald netwerk wil verbinden, hij geeft dan de foutmelding "The wireless network security key is not correct." Dit terwijl ik een half uur daarvoor gewoon verbinding heb kunnen maken, het netwerk heb opgeslagen en het wachtwoord is gewoon het zelfde gebleven. Na vaak proberen kan ik dan toch verbinding maken met het zelfde wachtwoord (kan soms wel een kwartier duren).
Dit probleem is inconsequent omdat het niet altijd optreed. Maar ik heb er al dagen last van.

Graag hoor ik hoe jullie hier over denken.
Dank!

WebSterz

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Wat staat er aan de andere kant en is dit met ieder netwerk of altijd met hetzelfde netwerk?

Self reflection is the school of wisdom

Verwijderd

Topicstarter
Aan de andere kant staat een SpeedTouch (exacte model weet ik niet omdat ik hier op kamers zit en ik de sleutel van de meterkast niet heb, maar kan ik achterhalen). Het probleem is altijd met het zelfde netwerk.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-03 21:59
Heb je al eens de laatste drivers voor je wifi kaart geinstalleerd?

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• HeSitated
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-10-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:08:
Dit terwijl ik een half uur daarvoor gewoon verbinding heb kunnen maken, het netwerk heb opgeslagen en het wachtwoord is gewoon het zelfde gebleven. Na vaak proberen kan ik dan toch verbinding maken met het zelfde wachtwoord (kan soms wel een kwartier duren).
Toevallig vandaag besproken met een demo....

Kijk eens of je power options roet in het eten gooien....