Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dint
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-09 17:41
Vorige week vrijdag (16 oktober) heb ik bij Afuture de Samsung Syncmaster P2270 besteld. Gister heb ik deze ontvangen en de sticker op de doos vergeleken met de sticker op de doos van de Samsung Syncmaster P2270 die ik eerder al bij Azerty had besteld.

Tot mijn verbazing kwam ik er achter dat er een verschil in de model code zit. De monitor die ik al had heeft model code LS22EFHKFU/EN, de monitor die ik gister heb ontvangen heeft model code LS22EFHKFV/EN.

De tweede monitor heb ik gekocht zodat ik met 2 monitoren kan werken, alleen wil ik dus wel graag 2 identieke monitoren hebben. Ik heb de deeplink naar Afuture -die in de Pricewatch bij de Prijzen-tab staat van de LS22EFHKFU/EN- gevolgd, de monitor vervolgens besteld en dus vervolgens de LS22EFHKFV/EN gekregen.

Graag zou ik van jullie advies krijgen over wat ik nu het beste kan doen en of er überhaupt merkbare verschillen tussen deze modellen zitten. Als ik bij Azerty kijk (die beide modellen aanbiedt) zit er wel een prijsverschil tussen beide monitoren, dat zal toch een reden moeten hebben lijkt me?

[ Voor 0% gewijzigd door Dint op 20-10-2009 17:40 . Reden: Verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Op de (Belgische) website van Samsung staat toch maar 1 P2270 vermeld. Misschien gewoon een revisie? Volgens mij zul je er alleszins niet veel van merken, van de eventuele verschillen.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia