Toon posts:

Computer start ineens soms niet op

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een jaar een puike bak in mn bezit, maar van de ene op de andere dag start mn computer niet bijster soepel op. Nadat ik op de powerbutton douw, gaan alle fans op maximaal, de hd lijkt ook op te starten, maar verder gebeurd en niets nada noppes. Geen beeld of wat dan ook :?

Na ongeveer 25x proberen start de computer vervolgens zonder problemen op en blijft ie het ook doen. Als ik em dan weer uitzet moet ik het weer 25x proberen voordat ie ineens wél aangaat...

Een vrij bizar en onlogisch iets, heb de videokaart al bij iemand anders in de computer gezet en daar ligt het probleem niet aan. Heb ook al geprobeerd RAM te verwisselen, werkt ook niet. Iemand enig idee wat voor vaag probleem er aan de hand kan zijn? Echt van de ene op de andere dag doet ie het niet meer en het rare is dat de fans dan maximaal blazen :? :(

Specs:

Asus P5Q mobo
Intel Core2Duo E8400
2x2gb RAM
Sapphire ATI 4850 1gb
Zalman 600W voeding
Samsung 16x DVD brander

• Cleyman
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Lijkt mij bizar voeding probleem.
Is het zo'n standaard kastvoeding?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

^^ met gambieter, je zult toch echt zelf moeten testen, anders gaat men hier gewoon de FAQ over het hangen en opstart problemen herhalen, en dat hoeft immers niet.

Dus even Hangen en Opstartproblemen troubleshooter doorlezen, testen en als je dan nog vragen hebt kan je een goede topic start maken waaruit blijkt dat je zelf inzet hebt gedaan om erachter te komen wat er fout is.

Nu is de enige conclusie die mogelijk is: Iets is kapot/verkeerd.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

(en stond ook nog eens in de verkeerde subforum -> moved van OH naar PMG )

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.