Toon posts:

Mediastreamer met DVB-C

Pagina: 1
Acties:
  • 394 views

Verwijderd

Topicstarter
Yo. Ik ben op zoek naar een apparaat die dezelfde functionaliteit biedt als de Popcorn hour, maar ook BVB-C kan opnemen/timeshiften.

Dat betekent dus dat ik 1080P films wil kunnen afspelen, internet tv wil kunnen kijken, mijn foto's kan slideshowen etc...

Bestaat er al zoiets? Het mooiste zou zijn als er ook een blu-ray speler in zou zitten, maar ja, dan kan ik net zo goed een mediacenter pc bouwen.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-02 11:49

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Wellicht handig om te vermelden wat je zelf gezocht en gevonden hebt. Er zijn best mediaspelers met DVB-C tuner op de markt. Bekijk de opties in de topics hier op GoT eens. Je vraag moet echt specifieker gesteld worden als je gericht antwoord wil.

Verwijderd

Topicstarter
Edmin schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 00:29:
Wellicht handig om te vermelden wat je zelf gezocht en gevonden hebt. Er zijn best mediaspelers met DVB-C tuner op de markt. Bekijk de opties in de topics hier op GoT eens. Je vraag moet echt specifieker gesteld worden als je gericht antwoord wil.
Ik heb niets gevonden, daarom heb ik deze thread gemaakt.

Ik kon ook niets vinden hierzo.

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd

Topicstarter
Nice, thank you. :D

Edit: Ik kan nergens terugvinden dat je dit ding ook als streamer kan gebruiken of internet-tv kan kijken.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2009 00:50 ]

• famod
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:42
Google is je vriend, zou het ook eens proberen ;)
Onderaan op pagina 1 als je zoekt naar 'media streamer dvb c', daar vind je een HTPC:
http://www.itechnews.net/...hd-media-streamer-player/

De doorsnee media streamer (of NMT om in officiële termen te blijven) heeft over het algemeen geen dvb-c ingebouwd (op dit moment), laat staan een harddisk en ook nog eens de mogelijkheid tot timeshiften etc. Sterker nog: voor zover ik weet zijn er geen NMTs met DVB-c functionaliteit. Ik denk dat je het met een htpc'tje zal moeten doen..

[ Voor 20% gewijzigd door famod op 21-10-2009 01:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
famod schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 01:02:
Google is je vriend, zou het ook eens proberen ;)
Onderaan op pagina 1 als je zoekt naar 'media streamer dvb c', daar vind je een HTPC:
http://www.itechnews.net/...hd-media-streamer-player/

De doorsnee media streamer (of NMT om in officiële termen te blijven) heeft over het algemeen geen dvb-c ingebouwd (op dit moment), laat staan een harddisk en ook nog eens de mogelijkheid tot timeshiften etc. Sterker nog: voor zover ik weet zijn er geen NMTs met DVB-c functionaliteit. Ik denk dat je het met een htpc'tje zal moeten doen..
Thanks.

Ook bedankt voor je gevatte Google opmerking.

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

En toch heeft hij daarmee een punt. Zoals ik in mijn eerste post al zei (en jij inmiddels wel weet), zien hier graag wat beter onderbouwde TS'en. Ik heb je een voorzetje gegeven en famod heeft dat nog eens gedaan, maar je doet er niets mee. Daarom zet ik hier een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.