Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Utorrent] icoon blijft geel

Pagina: 1
Acties:

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:53
Hallo tweakers,
Ik gebruik al jaren Utorrent zonder problemen, echter sinds een paar weken blijft het icoontje van utorrent geel.
Ik heb poortforward aan staan, ook al een statisch IP. En alles komt overeen met de settings in utorrent. Ik gebruik utorrent 1.8.4 en Vista 64 bit. Herinstalleren van utorrent heeft niet geholpen. Als ik trouwens check met utorrent of de poort open is, zegt die wel dat het open is. Als het icoontje geel is kan ik trouwens niet uploaden, wel downloaden.
Ik hoop dat ik zo duidelijk ben,
alvast bedankt.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Misschien firwall in Vista welke de boel alsnog blokkeert?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Als het icoontje geel blijft kan dat zijn vanwege een probleem. Ikzelf hebt het gele icoontje ook als bij een torrent alle trackers offline zijn, maar DHT wel peers door geeft (of net anders om, dat ga ik even controleren).

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:53
Arie, ik denk dat je gelijk hebt. Er is nu een peer bijgekomen en plots is het icoon groen geworden. Ik wacht in ieder geval even af. Wel toevallig dat het dan nu voor het eerst is gebeurd en ook nog een week lang op geel bleef staan.

Verwijderd

Bij mij blijft hij altijd even geel en wordt over een tijdje (10 seconden of zo) groen