Sinds gisterenochtend een mail verstuurd naar ruim 150 ontvangers, netjes in een BCC.
Erna elke mail die de deur uitgaat naar usual een Live/hotmail/msn adres, het volgende bericht:
Toen ik de zooi verstuurde gebruikte ik mn eigen domein/host nog als uitgaande/SMTP. Na advies van een collega gebruiken van die van mijn ISP / als uitgaande mail, hetzij Tele2.
Het probleem blijft onderhand dus aanhouden, en ik kan dus op deze manier niet mailen.
Een aantal voorkomende isseus hiervoor zijn:
Erna elke mail die de deur uitgaat naar usual een Live/hotmail/msn adres, het volgende bericht:
Het is AVG die deze melding doet terugsturen, en ik wordt er onderhand knettergek van.5.7.1 Unable to relay for blabla@live.nl
Toen ik de zooi verstuurde gebruikte ik mn eigen domein/host nog als uitgaande/SMTP. Na advies van een collega gebruiken van die van mijn ISP / als uitgaande mail, hetzij Tele2.
Het probleem blijft onderhand dus aanhouden, en ik kan dus op deze manier niet mailen.
Een aantal voorkomende isseus hiervoor zijn:
Ik wordt een beetje radeloos aangezien ik nogal veel mail naar *live/hotmail/msn* adressen en alles retour komt.* You're blackballed (your domain is listed as a spammer by some anti-spam listing service). Dat is dus niet het geval
* The recipient is a virtual user and there is some problem (on thier POP/IMAP server) mapping the virtual address into a real address. Aangezien ik met 2 verschillende SMTP als uitgaande heb geprobeerd is dit niet het geval
* The recipient might have some sort of mailbox restriction enabled such as only accepting messages from a distribution list, and the sender isn't on that distribution list. Dat zou best kunnen, maar dan zou verzenden via mijn eigen domein nog wel mogelijk moeten zijn wat dus niet het geval is
* Exchange 2003 has a feature to reject messages if they're not from authenticated users.Nvt
* The DNS lookup failed. Ook nvt