Bewegende Foto Strip Op Website...

Pagina: 1
Acties:
  • 318 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag op mijn website aan de zijkant foto's verticaal laten bewegen. Eigenlijk moet het bewegen ook stoppen als je met de muis over een afbeelding gaat. Weet iemand een progje waarmee dit mogelijk is? Ik heb geen verstand v programeertalen etc. Maak mijn site ook met wysiwyg-progjes. Daar zit overigens wel een mogelijkheid in om tekst te laten bewegen, maar dus geen afbeeldingen.

Weet dat er wel flashprogjes zijn die iedere x een andere foto laten zien op 1 plaats in de site, maar dus niet iets waarmee de foto's verticaal (of horizontaal) bewegen binnen een kader. Hoop dat hier iets voor is! Bedankt.

Sonny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Misschien is dit iets voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap niet wat je daarmee bedoelt...Ik vraag alleen of er iets is waarmee ik aan de zijkant van mn site foto's verticaal kan laten bewegen.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:20:
Ik snap niet wat je daarmee bedoelt...Ik vraag alleen of er iets is waarmee ik aan de zijkant van mn site foto's verticaal kan laten bewegen.
Dat is er ja. Maar zoeken kun je prima zelf en aan scriptrequests doen we hier dus niet aan, wat HuHu je subtiel probeert duidelijk te maken ;) Lees even wat er precies achter dat linkje schuil gaat en kijk dan nog eens naar je topic.

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 20-10-2009 15:23 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.