Toon posts:

Nieuwe software op fotolijst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een digitale fotolijst van Sweex. Bij het opstarten van de fotolijst krijg je het logo van sweex e.d. te zien.

Ik vroeg mij af of er een mogelijkheid is om dit aan te passen, zodat je dit niet meer te zien krijgt of gewoon wat anders te zien krijgt (filmpje oid).

Edit: Misschien is dit mogelijk door bepaalde firmware te downloaden?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 12:52 ]

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:47:
Ik heb een digitale fotolijst van Sweex. Bij het opstarten van de fotolijst krijg je het logo van sweex e.d. te zien.

Ik vroeg mij af of er een mogelijkheid is om dit aan te passen, zodat je dit niet meer te zien krijgt of gewoon wat anders te zien krijgt (filmpje oid).

Edit: Misschien is dit mogelijk door bepaalde firmware te downloaden?
Is het uberhaupt mogelijk om de firmware van dat ding aan te passen? Heb je ooit een update geinstalleerd?

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53
Hoevaak per dag start je je fotolijstje opnieuw op dan, dat het je irriteert?

[ Voor 5% gewijzigd door Nielson op 21-10-2009 16:38 ]

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik denk dat dit niet kan, heel misschien kun je kijken of Sweex hier toevallig een rebranded fotolijstje gebruikt heeft, en dat je de firmware voor het origineel erop kan installeren, maar dan moet A; die fotolijst firmware te updaten zijn, en B; dan moet het dus wel een rebranded fotolijstje zijn, en moet je er zeker van zijn dat het precies hetzelfde model is. Ik geef je dus weinig kans.

(of het moet toevallig ergens in een menutje staan dat je het logo uit kan zetten, maar dat lijkt me ook onwaarschijnlijk :P)