Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Logitech G11: Symbool-Lettercombinatie werkt niet ..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet Tweakers!

Ik heb een hele aparte verschijnsel met mijn Logitech G11 Toetsenbord.

Een tijdje geleden toen ik mijn werk nog in Windows XP verrichtte, was plotseling mijn toetsenbord de weg kwijt. Nou .. de weg kwijt .. het is zo dat ik vanaf dat moment helemaal geen symbolen meer kon gebruiken op letters, bijvoorbeeld een streepje op de e (é of è). De streepjes komen juist naast de letters te staan ('e of e' of `e of e`). Ik kan dus wel de symbolen te voorschijn halen zonder de spatieknop in te hoeven drukken (streepjes typen alsof ik letters type, '''''''''''''''''''```````````````"""""""") Ik dacht: "Naja, ik kan er zo ook wel mee leven". Het zal wel aan Windows liggen, dacht ik toen. Maar goed .. nu ik er Windows 7 op heb geramd, is dit kwaaltje helaas niet verdwenen. Het is gebleven, maar hoe kan dat nou? Ik natuurlijk suf zitten zoeken op het net, maar zoals gewoonlijk (bij mij) .. Google is meestal niet mijn freund! Allemaal lose informatie waar ik niks aan heb en schijnbaar .. schijnbaar heb ik toch echt een bijzonder uniek probleempje. Dit kan ik uiteraard fout hebben, dusss .. wie Oohwwww .. wie heeft dit probleempje ook eens gehad en heeft er een oplossing voor kunnen ontdekken?

Ik dank jullie allen vriendelijk en hopelijk heeft dit een goed einde! ;)

Verwijderd

Wat zijn je taal- en toetsenbord instellingen binnen windows 7?

Dit zijn de mijne:
Tobo

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 11:22 ]

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 14:24

Glabbeek

Dat dus.

Zet je toetsenbordinstellingen op US-International en de dode toetsen zullen weer gaan werken.

En zo is het maar net.

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11 10:49
same here! gebruik ctrl + ' en dan bijvoorbeeld een é. This works for me...

of je zet je tobo settings op NL... en kies dan UN international

[ Voor 30% gewijzigd door scenix_ op 20-10-2009 11:22 ]

Verwijderd

Configuration Control panel -> Region and language settings -> Keyboard and languages -> Change keyboard -> English United states-International (als deze er niet is voeg deze dan toe via dit menu) De overige ïnstalled services"kan je verwijderen nadat je de nieuwe hebt toegevoegd en/of als "standaard hebt ingesteld"

Verwijderd

Topicstarter
Thanx beste mensen! Ik heb een engelse versie van Windows 7 en de taal staat ingesteld op US en toetsenbord ook. Even voor de duidelijkheid, de toetsen zijn niet dood, ik kan alleen niet de combinatie op het scherm krijgen. Wel dit: e' of 'e ... maar niet dit: é. Dit geldt overigens ook voor alle andere symbolen die normaal gecombineerd kunnen worden met letters.

Hardstikke bedankt mensen, ik zal thuis straks even die 'Ctrl + ' ' testen. Is niet de gebruikelijke manier, maar als dit werkt heb ik er vrede mee.

EDIT: Het probleem is opgelost. Heb net even geprobeerd met die International instellingen. Ik merk dat ik voortaan niet US moet vergelijken met US International toetsenborden. Ergens wordt het toetsenbord anders benaderd tussen die twee. Mensen bedankt, ik ben weer blij!

Have a nice day! :>

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 13:57 ]

Pagina: 1