Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

internet explorer 8

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views

• risc16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-11 13:19
mede tweakers

ik zit nu op me werk al een tijdje te googlen naar een oplossing en ik kan hem niet vinden.

mijn probleem:

we hebben hier een netwerkt opgeleverd van 200 pc`s. Telkens als we internet explorer 8 opstart krijg je zon schermpje dat je volgende volgende moet klikken. Nu heb ik ergens gelezen dat er een regerstrie key is waarmee je dat kan aan passen zodat dat schermpje niet meer komt. ik kan alleen die key niet vinden. meschien dat jullie me verder kunnen helpen

grats
riny

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Voila. :)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
REG ADD HKCU,"Software\Microsoft\Internet Explorer\Main","IE8RunOnceLastShown",0x10001,1

REG ADD HKCU,"Software\Microsoft\Internet Explorer\Main","IE8RunOnceLastShown_TIMESTAMP",1,42,e4,e9,28,50,a6,c9,01

REG ADD HKCU,"Software\Microsoft\Internet Explorer\Main","IE8TourShown",0x10001,1

REG ADD HKCU,"Software\Microsoft\Internet Explorer\Main","IE8TourShownTime",1,a8,51,4b,e4,fc,a4,c9,01

REG ADD HKCU,"Software\Microsoft\Internet Explorer\Main","CompatibilityFlags",0x10001,0

REG ADD HKCU,"Software\Microsoft\Internet Explorer\Main","IE8RunOncePerInstallCompleted",0x10001,1

REG ADD HKCU,"Software\Microsoft\Internet Explorer\Main","IE8RunOnceCompletionTime",1,38,36,fe,44,50,a6,c9,01

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11 10:52
Hier misschien? http://www.winhelponline....screen-runonce-all-users/

Volgende keer beter googlen...

• risc16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-11 13:19
dankje voor de snelle hulp scheelt me 200 pc nalopen

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:01

Tijntje

Hello?!

Dat is alleen voor de Current User. Kun je beter de volgende gebruiken:
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Main\DisableFirstRunCustomize=1

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Beste risc16, je bent al eerder verzocht om Policy: Alle regels die op het forum gelden door te lezen; hierbij wil ik je nogmaals vragen dit te doen. GoT is geen helpdesk waar je een vraagje neerplempt zonder enige onderzoek, vandaar dat we een aantal eisen aan je startpost en topic-titel stellen.

Hierbij nogmaals het verzoek je hier in het vervolg aan te houden

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.