Project IGI loop steeds vast (UT ook)

Pagina: 1
Acties:

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:36
Elke keer als ik Project IGI ga spelen loopt het vast. Soms na 1min, soms 5 heel verschillend. Hoe kan dit nou? Ik heb direct x8.0 geinstalleerd en draai windows 2000. Mijn systeem:
Tbird 1ghz
Asus A7v133
Diamond Viper V770
Soundblaster Live!
Maxtor 30,7 gb UDMA 100 7200rpm
Aopen 40x
Aopen Hqo8 met 300W voeding

Ik heb det 6.50 geinstalleerd voor mn viper en Via 4in1 4.28a. Er zijn ook geen patches voor Project IGI of wel? Met bijv. CS en Hitman heb ik geen problemen, maar het menu van UT flipt door in 32bit. Hoe kan dit allemaal??? :?

Verwijderd

probeer eens een klein ventilatortje richting videokaart te laten blazen.
mijn beeld bleef ook altijd hangen bij CS projec igi e.d.
Ventilatortje van 486 CPU afgeschroeft en blazen maar. Geen problemen meer!!Wel als ik vergeet de ventilator aan te zetten :(

• Dr_Frickin_Evil
Er zit op de core van die viper inderdaad geen fan, maar toen ik m nog in mn celeron 500 had zitten, zat die er ook geen op, en toen had ik er nooit problemen mee.

Verwijderd

gewoon effe proberen, werkt het niet dan :( werkt het wel dan 8-)

als ik de fan niet aan zet hangt hij binnen 5 minuten :'(

Verwijderd

Misschien helpt het als je DirectX 8.0a installeert.

Verwijderd

ik (had) hetzelfde probleem...
2x zelfs
als ik veel moest laden BV pigi of UT
dan wilde mijn comp nog weleens blijven hangen en een hele schelle piep door mijn boxen blazen...

oplossing:

formatteren..

dat hielp bij mij alleen na een maandje of 2 ging hij het weer doen...(susteem ging fuck lopen door veel gekloot van installeren/deinstallen...
toen weer formatteren en nou nix geen gezeik mee...

BTW het probleem onstond toen ik nieuwe RAM kocht..

dus kijk daar eens na

-=DSS|Neighbour[-WoW-]=- [CS]

• Dr_Frickin_Evil
Deze win2k installatie staat er net een week op. En het geheugen wat ik erin heb zitten is dus van infineon, daar kan het ook niet aan liggen lijkt me. Helaas.

Iemand nog een idee?

Verwijderd

|:(probeer die fan nou

ik heb hier ook van alles geprobeerd, format/win98/2k nix op het systeem behalve win98 en CS en nog vastlopen.
Toen eerst grote fan in de kast gepleurd en dat hielp dus. Toen overgestapt naar klein fannetje richting videokaart en no problemo >:)

maar ja, je kan natuurlijk ook eerst format c: d: en de rest proberen :?

• Dr_Frickin_Evil
Ja, maar ik heb op het moment hier geen fannetje liggen. Maar ik ga van de week een andere kopen (geforce 2 of radeon), en dan kijken we wel verder *D (hoe snel opgeven ;). Niet vanwege dit probleem ofzo, maar omdat ik een nieuwe wil, en mn ouders een andere nodig hebben. Maar iig bedankt voor je reply.

• Dr_Frickin_Evil
Ik heb nou net een Geforce 256 erin gehad (met fan ;)), en nou lijkt ie het wel te doen (iig beter, ik ben nou in het 2e level, en eerst kon ik nog geen 10sec rondlopen).

• Dr_Frickin_Evil
Ik heb net een Geforce 256 (met fan ;)) erin gehad, en zo deed ie het wel (iig beter, ik ben tot in het 2e level gekomen, eerst kon ik nauwelijks 10sec spelen).
Pagina: 1