Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

vanaf deze maand mag ik bij Hi mijn abbo verlengen en een nieuw toestel uitzoeken.
Op dit moment heb ik een Nokia N95 8GB versie en ben hier flauw van.

Het mooiste lijkt mij een smartphone, aangezien je hier vaak alles mee kan. Echter wat mij opvalt is dat de accu duur van een smartphone maar 1 dag mee gaat. Nu ben ik dat van mijn N95 wel gewend, maar zijn der ook smartphones die minimaal 3 a 4 dagen mee gaan?

Of andere leuke toestellen met touchscreen ondersteuning?

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Met wifi of umts aan? << Nee

Als je je gebruik een beetje aanpast, red je het met veel telefoons wel. HTC Touch red je 3 dagen mee.

Verwijderd

Topicstarter
Blasterxp schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:57:
Met wifi of umts aan? << Nee

Als je je gebruik een beetje aanpast, red je het met veel telefoons wel. HTC Touch red je 3 dagen mee.
Oke dus wifi en umts uitzetten is wel een aanrader.

Toestel wil ik voornamelijk gebruiken voor normaal bellen en sms'en. natuurlijk is een goeie camere en extra geheugen wel fijn om af en toe een mp3 te beluisteren of een keer een spelletje te doen. maar hij zal geen continue internet verbinding hebben en zal der ook geen films mee afspelen.

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Mijn N97 doet het ongeveer twee dagen wanneer ik hem om de 30 minuten mijn agenda/contact personen laat syncen met Gmail en daar ook om de 30 minuten mijn e-mail laat checken/ophalen. Daarbij luister ik per dag ongeveer 3 uur muziek en loop regelmatig te internetten (t.net/nu.nl). Wanneer je iets minder gebruik maakt van het toestel zou het goed moeten lukken lijkt me.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Weer geen inzet --> slotje.

Dit topic is gesloten.