Ik heb sinds gister de logitech z-5500 set.
Op dit moment heb ik de set aangesloten via de bijgeleverde, gekleurde, kabels ( analoog )
Toch ben ik benieuwd hoe digitaal zou klinken.
Jammer genoeg heb ik geen optische aansluiting aan mijn moederbord, en wil ik een geluidskaart kopen die er wel een heeft.
Op zich klinkt analoog prima, maar aangezien ik veel films kijk lijkt mij digitaal beter.
Hier informatie over mijn moederbord/audio
Wat raden jullie mij aan?
- Wat ik nu heb behouden.
- Een redelijk goeie geluidskaart kopen + optische kabel en de set digitaal aansluiten.
- Gewoon een goedkoop geluidskaart kopen die optisch ondersteund en digitaal aansluiten.
Oja, Nu ik de set nog analoog aangesloten heb, zijn dit mijn instellingen controle pod:
Input: Stereo1
Effect: Dolby Digital PLII Music/Movie
Dit doet het analoog wel gewoon en krijg ik 5.1 geluid.
Maar goed, heb niet zo veel verstand van audio
daarom dat ik jullie raad vraag!
Bedankt alvast!
Op dit moment heb ik de set aangesloten via de bijgeleverde, gekleurde, kabels ( analoog )
Toch ben ik benieuwd hoe digitaal zou klinken.
Jammer genoeg heb ik geen optische aansluiting aan mijn moederbord, en wil ik een geluidskaart kopen die er wel een heeft.
Op zich klinkt analoog prima, maar aangezien ik veel films kijk lijkt mij digitaal beter.
Hier informatie over mijn moederbord/audio
Wat raden jullie mij aan?
- Wat ik nu heb behouden.
- Een redelijk goeie geluidskaart kopen + optische kabel en de set digitaal aansluiten.
- Gewoon een goedkoop geluidskaart kopen die optisch ondersteund en digitaal aansluiten.
Oja, Nu ik de set nog analoog aangesloten heb, zijn dit mijn instellingen controle pod:
Input: Stereo1
Effect: Dolby Digital PLII Music/Movie
Dit doet het analoog wel gewoon en krijg ik 5.1 geluid.
Maar goed, heb niet zo veel verstand van audio
Bedankt alvast!