Ik gebruik momenteel Winamp 5 om mijn muziek mee af te spelen echter ben ik er niet helemaal tevreden mee.
Ik heb namelijk het vermoeden dat Winamp 5 het nummer gewoon van de schijf leest en tegelijk afspeelt (eventueel met een kleine buffer). Dat levert schokkerig geluid of zelfs pauzes van enkele secondes op wanneer ik de schijf ergens anders intensief voor gebruik (kopiëren van bestanden bijv.).
Wat ik graag wil is dat het huidige nummer gewoon in z'n geheel in het geheugen wordt geladen en van daaruit wordt afgespeeld.
Wat heb ik gedaan?
- De opties van Winamp bekeken.
- Op de website van Winamp gezocht naar een plugin.
- Met Google gezocht naar algemene termen.
- Op GoT gezocht met algemene termen.
Niets mocht baten dus open ik hier een topic met de vragen;
Is er een plugin voor Winamp 5 waardoor het huidige nummer in het geheugen word geladen?
Of is er misschien een andere audiospeler die dit kan?
Ik heb namelijk het vermoeden dat Winamp 5 het nummer gewoon van de schijf leest en tegelijk afspeelt (eventueel met een kleine buffer). Dat levert schokkerig geluid of zelfs pauzes van enkele secondes op wanneer ik de schijf ergens anders intensief voor gebruik (kopiëren van bestanden bijv.).
Wat ik graag wil is dat het huidige nummer gewoon in z'n geheel in het geheugen wordt geladen en van daaruit wordt afgespeeld.
Wat heb ik gedaan?
- De opties van Winamp bekeken.
- Op de website van Winamp gezocht naar een plugin.
- Met Google gezocht naar algemene termen.
- Op GoT gezocht met algemene termen.
Niets mocht baten dus open ik hier een topic met de vragen;
Is er een plugin voor Winamp 5 waardoor het huidige nummer in het geheugen word geladen?
Of is er misschien een andere audiospeler die dit kan?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry