Ja deze is er. Kwestie van andere firmware flashen (bijvoorbeeld de nederlandse) even googlen naar Nl firmware...
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Zoals ik al zei. Andere software en klaar is kees...ProCal schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:47:
[...]
Naja, hoe dan ook, misschien kun je het proberen met een firmware update via Nokia PC suite?...
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Ja, zoals je al zei... No shit. Jij drukte iets eerder op "send".Switcherd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:50:
[...]
Zoals ik al zei. Andere software en klaar is kees...
Dank voor de snelle reply.
Ik ga ermee aan de slag.
Ik ga ermee aan de slag.
Och gut, is er ook een op zijn teentjes getrapt...ProCal schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:53:
[...]
Ja, zoals je al zei... No shit. Jij drukte iets eerder op "send".
Maar oké, om toch ontopic te blijven.
Jouw nokia zal hardware-matig niets verschillen van een Nederlandse versie. Enkel zal de software voor jou anders zijn. Ik weet niet wat voor toestel jij precies in handen hebt maar mits het een recent toestel is zal er wel de nodige software voor te vinden zijn. Enige wat je dus in principe hoeft te doen is een Nederlandse software versie te zoeken en deze over te zetten op jouw toestel.
Het is een Nokia 1202.
Niet echt een courant type volgens mij, er staat naast Latijnse letters ook Arabisch op het toetsenbord
Niet echt een courant type volgens mij, er staat naast Latijnse letters ook Arabisch op het toetsenbord
Ok dat klinkt simpel. Maar ik vind nergens firmware (nederlands) voor mijn Nokia 2700. Weet jij hoe/waar ik dat kan vinden.Switcherd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:46:
Ja deze is er. Kwestie van andere firmware flashen (bijvoorbeeld de nederlandse) even googlen naar Nl firmware...
Pagina: 1