Toon posts:

Wie weet een goedkope zaak waar ze ook bezorgen.

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wie weet er een computer zaak waar je goedkoop hardware kan halen, en waar het goed word bezorgd. Ik weet dat het ook in de shop survey te vinden is... maar daar ben je lang in aan het zoeken.

Zoiets als funprice, maar die zijn qua prijzen vrij duur.

BVD,

Bas

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
MyCom goede ervaringen mee:)

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 05-07 23:01

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Pricewatch

Enig nadeel, wel verschillende winkels.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 05-07 23:01

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zondag 04 maart 2001 12:11 schreef Bulldog het volgende:
MyCom goede ervaringen mee:)
Echt goedkoop zijn ze niet, en dat is een eis.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Ik heb zeer goede ervaringen met Venema computers, narwal en Eynstein computers. Alledrie waren ze goedkoop ( volgens pricewatch voor de verschillende onderdelen die in nodig had ), en nog een groen handje erbij ook. Ze hebben alledrie netjes alles afgehandelt.

Had ook een dimmetje stuk, maar ik had die eerst 3mnd in de kast liggen ( raar maar waar )Dus toen wilde Eynstein niet omruilen, toen bleek er geen stickertje ( van dane-elec, wel een toshiba sticker ) op te zitten. Dus moest het terug naar dane-elec voor een chip-analize, 2 weken later keurig een nieuw dimmetje gekregen.

• Lezzz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-10-2013

Lezzz

Nunc id vides - Nunc ne vides

Gistron

Goeie prijs, niet al te hoge verzendkosten, snelle service. Zeer goed!

A pc is like a work of art; it's never finished

Verwijderd

ik heb gisteren een 45 gb ibm hd`tje bij alternate besteld:9 ik hoop dat ze em maandag bezorgen:), ik heb ook goeie ervaring bij mycom:), heb een vrijdag 2 reepjes dane elec. besteld bij peecee.nl daar heb ik nog geen ervaring mee ze reageren helemaal niet op een emailtje dat vind ik wel een gemis:(:(:(:(:(:(:r

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:22

mvds

Totally awesome!

Op zondag 04 maart 2001 12:02 schreef vanhollandbas het volgende:
Hallo,

Wie weet er een computer zaak waar je goedkoop hardware kan halen, en waar het goed word bezorgd. Ik weet dat het ook in de shop survey te vinden is... maar daar ben je lang in aan het zoeken.

Zoiets als funprice, maar die zijn qua prijzen vrij duur.

BVD,

Bas
Meestal moet je bij verschillende zaken kopen als je altijd het goedkoopste wilt hebben. En dan kan je in de pricewatch zoeken.

• crashdummy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-04-2024
www.exile.nl en wél bellen; is in gesprek, moet je 5 indrukken, belt 'ie terug ... beste service en advies en bereid wat van de prijs af te doen als je genoeg bestelt (bijv. 3 onderdelen); daarbij komt dat ik slechts vier gulden betaalde voor de verzendkosten! :):):):):):)

Verwijderd

Albert Heyn Thuisservice. http://ah-thuisservice.ah.nl 6 piek afleverkosten >:)

Maar effe serieus, voor computerspullen, heb je toch meestal maar 2 keuzes.

1) Een bedrijf wat meer voor je doet, tijd aan je besteedt, en daarom wat duurder is. Tijd is toch altijd nog geld.

2) Een bedrijf dat goedkoop is en je wat langer moet laten wachten. Als ze dat niet zouden doen, zijn ze vanzelf weer duurder..

In beide gevallen kun je natuurlijk nog goede en slechte vinden. Informatique heeft een goede naam, en valt in categorie 1 , terwijl de prijzen redelijk zijn.

Persoonlijk ben ik erg tevreden met Nedcool voor speciale overklok spullen, een sterke categorie 1 kandidaat, en Space Promotions als een hele goede voor categorie 2.

Als winkel inderdaad is Mycom wel aardig als je er heen gaat en ze hebben wat je zoekt. Vroeger, in den beginne, waren ze een categorie 2. Klein, goedkoop, weinig te bestellen, maar een leuke winkel. Nu zijn ze groter, duurder. Als ze de kwaliteit op kunnen houden blijven ze interessant. Maar voor mij zijn ze nu wat te duur..

En op een beurs is Powerline wel aardig, helaas zijn ze als winkel en via het internet wat te duur.

Nou dat was het wel weer effe voor Nederland :P

• joostdevriesede
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-08 16:41
Oh hou aub op over mycom, die gasten zijn echt duur, scheelde gewoon 40 euro op mijn wd800jb 175 ipv 135.

Joost de Vries

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ligt het aan mij of is de TS te beroerd om ZELF de shops na te kijken?

Je zoekt wat je moet hebben, klik op de shopsurvey 'et voila'....

ARME AOW’er

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
comptechworld, geen verzendkosten als je vooruit betaald... en laat ik nou net abn-internet bankieren hebben :)

Verwijderd

kijk in de shopservey.

daar staan beoordelingen bij. weet je gelijk of het goed gaat.

Verwijderd

Icey schreef op 10 februari 2003 @ 20:13:
comptechworld, geen verzendkosten als je vooruit betaald... en laat ik nou net abn-internet bankieren hebben :)
en dan net als bij Exile. Die ineens weg gaat zonder spullen te leveren.

• Tano
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:59

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:30
koop niet bij vage, net begonnen winkels, omdat die vaak toch failliet gaan enzo, zit je mooi met je garantie!

Verwijderd

GuardianAngel schreef op 10 February 2003 @ 20:06:
Ligt het aan mij of is de TS te beroerd om ZELF de shops na te kijken?
....
Dat is wel duidelijk ja, zegt hij zelf:

}) [quote] " Ik weet dat het ook in de shop survey te vinden is... maar daar ben je lang in aan het zoeken. "[quote] })

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-08 10:23
Mensen kijk eens naar de datum.

Verwijderd

lol

4 maart 2001

die zaak zal hij nu wel gevonden hebben.
denk dat hier een slotje op moet.

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
joostdevriesede schreef op 10 February 2003 @ 20:04:
Oh hou aub op over mycom, die gasten zijn echt duur, scheelde gewoon 40 euro op mijn wd800jb 175 ipv 135.
joost kick niet zulke oude topics omhoog vooral voor zo'n vraag niet ! 8)7

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Twistedmark schreef op 10 februari 2003 @ 20:24:
Mensen kijk eens naar de datum.
Nou jaaaaaaaaaaaaaa.....

/me Ik schaam me diep omdat ik niet keek naar de datum van de TS maar naar die van die *censored* eronder. Joost mag het weten waarom die kick kwam.

ARME AOW’er

• LopeZ
  • Laatst online: 22:36

LopeZ

Too much is never enough

2jaar oud :?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.