Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] TR-knop per post

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Deze is écht simpel maar wat mij betreft onmisbaar: een kleine button bij elke post waar users op kunnen drukken om één specifieke ongewenste post te reporten, met de mogelijkheid om een omschrijving erbij te tikken (zelfde looks als het huidige TR-screen).

Uiteraard bestaat dit dan naast het huidige systeem voor TR's, mocht iemand meerdere posts zien die niet kloppen, dan kan het alsnog gemeld worden inclusief beschrijving.

Edit: deze request staat GEENSZINS in verband met [Feat] Karma voor TR's

[ Voor 13% gewijzigd door Jejking op 19-10-2009 20:39 ]

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-11 21:23

Matis

Rubber Rocket

Je kunt toch ook gewoon linken naar een specifieke post in je TR?

Althans, zo doe ik dat altijd.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Rechtermuisknop op de 'Geplaatst op..' endan: 'Copy link location', dan op TR rossen, en de link pasten. Zo doe ik dat althans.

Ey!! Macarena \o/

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Wordt het niet een beetje overdreven als het ook al gekoppeld wordt aan karma (en indirect dus nu aan features op GoT) en dan ook nog van die iconen per post dat men vervolgens braafjes elk net-even-niet-helemaal-goed-postje gaat reporten?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Deze request had ik sowieso al in gedachten. Wat mij betreft staat het los van het karmaverhaal. Ma goed... tuurlijk kan je met linkjes lopen knoeien en dan in de TR gooien, maar op zo ongeveer álle (fatsoenlijke) fora is het mogelijk om per message op de knop "Bad Post" te rammen. Dus waarom op GoT niet? Het is zó veel makkelijker.

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Jejking wil volgens mij alleen maar karma scoren :D

Ik vind de normale manier van werken goed zo zet wel een linkje of meerdere linkjes in een TR zodat het voor de mods ook nog een beetje overzichtelijk blijft O+

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Dat is omdat we eraan gewend zijn geraakt. Kijk, ik ben gewoon een wat beter oplettende user. Gevolg: meerdere TR's per dag. Indirect gevolg: ik blíjf links aan het hakken en dat heeft totaal geen zin. Op élk forum zit bij élke post een knop waarmee je die message aan kan kaarten. Dit vind ik dan ook een relatief noodzakelijk stukje code die erbij hoort, net zoals op ieder fatsoenlijk forum.

@ hierboven: de timing was een beetje ongelukkig ja, I admit that :+

[ Voor 8% gewijzigd door Jejking op 19-10-2009 20:35 ]

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Jejking schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 20:27:
Deze request had ik sowieso al in gedachten. Wat mij betreft staat het los van het karmaverhaal. Ma goed... tuurlijk kan je met linkjes lopen knoeien en dan in de TR gooien, maar op zo ongeveer álle (fatsoenlijke) fora is het mogelijk om per message op de knop "Bad Post" te rammen. Dus waarom op GoT niet? Het is zó veel makkelijker.
Ik snap je punt ook wel en vond het ook weleens onhandig. Ik pleit dan alleen voor deze, maar niet in combinatie met karma voor klikken, want dan krijg je allemaal wannabe modjes.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Even in de OP geedit dus maar :)

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Je requests staan misschien niet in verband, maar stel ze zouden beide worden aangenomen, dan heeft het wel degelijk meer gevolgen dan wanneer alleen deze zou worden aangenomen.

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-11 21:23

Matis

Rubber Rocket

MsG schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 20:44:
Je requests staan misschien niet in verband, maar stel ze zouden beide worden aangenomen, dan heeft het wel degelijk meer gevolgen dan wanneer alleen deze zou worden aangenomen.
Ik denk dat beide requests niet echt veel op gaan leveren.

Zoals deze request al ontkracht is middels de linkje-plakken-in-TR.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
Dit vind ik dan wel weer een goed idee, in tegenstelling tot je andere topic ;)
Wil heel vaak een enkele post aankaarten in een TR.
Link copypasten is inderdaad erg weinig moeite maar het scheelt weer toch een paar handelingen als het rechtstreeks met een knop bij de post zou kunnen..
Echter dus geen high-prio feature, maar meer eentje in de catogorie "Zou handig zijn". ;)

[ Voor 8% gewijzigd door HyperioN op 19-10-2009 20:49 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, ik vind het wat overdreven, de huidige functionaliteit voldoet imo prima :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

* crisp agrees with ^^

Ik denk niet dat we er vanuit hoeven te gaan dat veel posts 'slecht' zijn, en we zeker niet hoeven te benadrukken dat een post gerapporteerd zou kunnen worden. Dat zou imo een beetje een big-brother gevoel geven en dat willen we als forum natuurlijk absoluut niet uitstralen. De huidige functionaliteit voldoet derhalve prima.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.