Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Internet Explorer: This feed download was interrupted

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eigenlijk al een aantal jaar een probleem met Internet Explorer dat steeds weer terugkomt. Het deed zich voor in IE7 en nu ook nog in IE8. Op zowel vista als Windows 7 (RTM) (die ik nu draai). Het is als volgt: stel ik delete al mijn feeds (ook vanuit de appdata dir) en ga naar de tweakers site en klik op de feed. Dan geeft IE hem prima weer met de knop "Subscribe to this feed". Als ik hierop klik en hem een naampje geef en op OK druk gaat het fout. Dan verschijnt deze fout:
Internet Explorer cannot display this feed
This feed download was interrupted.
Wat ik heb ontdekt dat het van doen heeft met de "Protected Mode", als ik deze uitschakel, gaat het prima en wordt de feed zoals verwacht goed weergegeven. Wanneer ik de betreffende feed toevoeg aan "Trusted Sites" met "Protected Mode" ingeschakeld gaat het ook goed. Het probleem zit hm dus ergens in de security.

Dit probleem doet zich dus niet voor na een clean install. Maar kan zo ineens weer tevoorschijn komen en zo ook deze week weer. Ik heb uiteraard al geprobeerd een systeem herstel te doen en te kijken welke programma's waren geinstalleerd en al dat soort dingen, maar dat levert helaas niks op, het probleem blijft zich voordoen.

Uiteraard heb ik de afgelopen jaren Google ook meerdere malen geraadpleegd, maar dit biedt ook geen uitkomst. Er zijn wel meer mensen met hetzelfde probleem, maar tot nu toe zonder oplossing.

Ik hoop eigenlijk dat iemand van jullie een idee heeft of het zelfs ook heeft gehad en heeft opgelost.

Bij voorbaat dank.