• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:46

TF

bla bla

Topicstarter
Ik heb een Foxconn http://www.foxconnchannel...view.aspx?ID=en-us0000217

En die is dus kapot. Nu zoek ik een vergelijkbaar moederbord, want deze is al weer 2 jaar oud.

Maar ik vind het moeilijk om er zo maar 1 te bestellen, immers het moet wel in de kast passen.

Wie helpt mij 1 stap verder, of wijst mij het juiste topic

- Intel® Core™2 Duo, Pentium® D, Pentium® 4, Celeron® D processors, Socket T (LGA775)
- 800/533 MHz (FSB)
- DDRII 667 / 533 / 400 x2 DIMMs, Max 2GB
- 1 x PCIe x16, 1 x PCIe x1, 2 x PCI
- SATA x 2 with RAID 0, 1, JBOD
- 5.1 channel Audio, AC’97 Interface (Realtek)
- 10/100 M LAN (Realtek)
- 8 USB 2.0 ports

Gelijkwaardig is prima, ook 2e hands of omruilhardware

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Het juiste topic:

PMG Beleid

• TF

TF

bla bla

Topicstarter
Sorry MOD wannabe, maar dat helpt natuurlijk niet zo. Ik kon geen algemeen dumo-hier-je-mb-vragen topic vinden.

Als die er was stond mijn OP daar

Edt: Daarnaast, als ik een geheel systeem samenstel met nieuwe hardware, dan is het relatief eenvoudig om daar het juiste MB bij te zoeken. Nu heb ik het over al wat oudere hardware

[ Voor 22% gewijzigd door TF op 19-10-2009 18:33 ]

Verwijderd

er staat gewoon dat het niet is toegestaan wat is daar MOD-Wannabe aan, hij zeg het juist en jij moet je toch aan de regels houden

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02-2025

neliz

GIGABYTE Man

Wat heb je zelf al uitgezocht?
Al bijvoorbeeld bij alternate op jouw socket gezocht en dan gekeken welke borden er allemaal aan jouw eisen voldoen?

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Verwijderd

zou zeker eens kijken wat alternate je te bieden heeft. zeer veel keus voor verschillende sockets.
andere winkels kan natuurlijk ook ;)

sucses ermee

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-02 14:48
Wat voor processor gebruik je?

• TF

TF

bla bla

Topicstarter
neliz schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:34:
Wat heb je zelf al uitgezocht?
Al bijvoorbeeld bij alternate op jouw socket gezocht en dan gekeken welke borden er allemaal aan jouw eisen voldoen?
Ja socket 775 moederborden voldoen eigenlijk allemaal wel. Ik kan alleen niet eenvoudig vaststellen welke maatvoering er gehanteerd wordt en/of er standaard meerdere 'plaatjes' bij worden geleverd. Ik heb ook al 2 bedrijven gemaild, de 1 geeft aan dat hij het niet weet, en de ander reageert niet mits het product daar niet is aangeschaft

Processor: intel dual core e2140

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:17

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ziet er uit als een micro-ATX mobo. Eigenlijk zou je dit best zelf kunnen uitzoeken, maar ik geef je toch een tip : Intel DQ45CB :)

- Intel® Core™2 Duo, Pentium® D, Pentium® 4, Celeron® D processors, Socket T (LGA775)
- 800/533 MHz (FSB)
- DDRII 800 / 667 x4 DIMMs, Max 8GB
- onboard video G4500
- 1 x PCIe x16, 2 x PCIe x1, 1 x PCI
- SATA x 6 with RAID 0, 1, 5, 10, JBOD
- 5.1 channel Audio,
- 10/100/1000 M LAN (Intel)
- 12 USB 2.0 ports
- Firewire ports

[ Voor 54% gewijzigd door Microkid op 19-10-2009 18:46 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02-2025

neliz

GIGABYTE Man

TF schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:37:
Ja socket 775 moederborden voldoen eigenlijk allemaal wel. Ik kan alleen niet eenvoudig vaststellen welke maatvoering er gehanteerd wordt en/of er standaard meerdere 'plaatjes' bij worden geleverd. Ik heb ook al 2 bedrijven gemaild, de 1 geeft aan dat hij het niet weet, en de ander reageert niet mits het product daar niet is aangeschaft
Bij gewone retail krijg je er altijd wel een backplate bij. Het enige waar je je misschien zorgen om moet maken is je powersupply-> mobo connector. Maargoed, dat is snel uit te vinden als je je keus qua mobo hebt gemaakt.

hier een lijst met uATX bordjes

[ Voor 21% gewijzigd door neliz op 19-10-2009 18:46 ]

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welk moederbord je moet kopen is iets dat je prima aan de hand van je eisen vast kunt stellen. Pak de site van de mobofabrikant erbij en kijk of hij voldoet aan alle eisen. Zet deze bordjes op een rij en kies daaruit.

Omdat we verwachten dat een tweaker z'n eigen hardware kan uitzoeken gaat dit topic op slot. Mocht je in je zoektocht nog tegen zeer specifieke vragen aanlopen dan kun je natuurlijk een nieuw topic openen, maar geef dan wel aan wat je hebt gevonden en waar je nog tegenaanloopt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.