Op een s7 zit maar een pinnetje meer als op de s370........ als je dat pinnetje er nou is uitrukt? Ik bedoel misschien doet ie het dan wel niet meer maar theoretisch zou het kunnen, toch?
Tuurlijk, en als je drie pinnen uit een telefoonstekker (zo'n grote) haalt. Dan kan je 'm ook in het stopcontact steken. misschien doet die telefoon 't niet meer
maar ...
Maar serieus, ik denk niet dat 't zo simpel ligt. De chipset op een S7-bord kan al helemaal niet lullen met een S370-proc (en vise versa). En misschien creeer je nog wel een kortsluiting ofzo, omdat die pin-indelingen anders zijn van de processors.
Nee sorry, jou theorie gaat helaas niet op. (volgens mij, ik ben (nog) geen Einstein)
Maar serieus, ik denk niet dat 't zo simpel ligt. De chipset op een S7-bord kan al helemaal niet lullen met een S370-proc (en vise versa). En misschien creeer je nog wel een kortsluiting ofzo, omdat die pin-indelingen anders zijn van de processors.
Nee sorry, jou theorie gaat helaas niet op. (volgens mij, ik ben (nog) geen Einstein)
Dit is natuurlijk onzin, passen zal ie wel, maar werken ho maar.
Verwijderd
jep, ten eerste de bepinning gaat niet kloppen..
ten 2e een chipset die voor een intel cpu gemaakt is (BX) kan niet communiceren met een AMD processor, omgekeerd netzo..
ze werken nou eenmaal niet (exact) volgens hetzelfde principe...
ten 2e een chipset die voor een intel cpu gemaakt is (BX) kan niet communiceren met een AMD processor, omgekeerd netzo..
ze werken nou eenmaal niet (exact) volgens hetzelfde principe...