[PC] Battlefield 2142 DVD kopieren

Pagina: 1
Acties:
  • 455 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Een vriend waarmee ik veel Battlefield 2142 speelt heeft een barst in zijn DVD. Een flinke barst en hij is bang dat het schijfje doormidden breekt als hij hem nog in zijn DVD speler stopt.

Ik ben benieuwd of iemand hier tips / ervaringen heeft om mijn exemplaar te kopieren.

For the Flamers:
- Het gaat hier niet om een illegale kopie, hij heeft het spel inclusief uitbreidingen legaal en speelt al jaren met zijn BF2142
- Google geeft wat tips of over: Alcohol 120% icm YASU icm nog wat programma's om emulatie te verbergen. Dat gaat niet werken, ik wil gewoon een vervangende DVD maken.
-EA heeft telefonisch aangegeven dat ze niet een DVD omruilen, hij heeft dikke pech en ze wensen hem succes met het kopen van nog een legale game.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:00
dan download je een iso, je hebt je unieke serienummer toch? wellicht is er ook een bf2141 mini iso beschikbaar zodat je vriend de dvd niet constant nodig heeft zoals bij bf2 ook het geval is.

aha zoekt en gij zult vinden!

[ Voor 25% gewijzigd door loewie1984 op 19-10-2009 16:11 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:26

lasharor

7 december 2004

TheMe schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 16:08:
Een vriend waarmee ik veel Battlefield 2142 speelt heeft een barst in zijn DVD. Een flinke barst en hij is bang dat het schijfje doormidden breekt als hij hem nog in zijn DVD speler stopt.

Ik ben benieuwd of iemand hier tips / ervaringen heeft om mijn exemplaar te kopieren.

For the Flamers:
- Het gaat hier niet om een illegale kopie, hij heeft het spel inclusief uitbreidingen legaal en speelt al jaren met zijn BF2142
- Google geeft wat tips of over: Alcohol 120% icm YASU icm nog wat programma's om emulatie te verbergen. Dat gaat niet werken, ik wil gewoon een vervangende DVD maken.
-EA heeft telefonisch aangegeven dat ze niet een DVD omruilen, hij heeft dikke pech en ze wensen hem succes met het kopen van nog een legale game.
Nogmaals EA benaderen dat je graag een nieuwe dvd tegenmoet ziet. Zolang je een licentie hebt en dat duidelijk maakt steuren ze je meestal wel een nieuwe.

Maar waarom download je gewoon niet een .iso en brand je die op een leeg dvd´tje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
loewie-643- schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 16:10:
dan download je een iso, je hebt je unieke serienummer toch?
Maar waarom download je gewoon niet een .iso en brand je die op een leeg dvd´tje?
8)7
Omdat ik hier serieus nog niet aan gedacht heb....
Ik ga eens zoeken. Thanks!!

[ Voor 14% gewijzigd door TheMe op 19-10-2009 16:28 . Reden: foutje bij kopieren quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheMe schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 16:08:

For the Flamers:
Je kan met nero heel makkelijk er een image van maken, en met deamon tools simpel mounten maar dan nog zal het spel vragen om het orgineel.
Dan heb je een crack nodig om zonder DVD te spelen denk ik, en dan kun je weer niet online.
ik heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd. dus geen idee of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
Ik wil eigenlijk gewoon duidelijk maken dat ik een DVD -> DVD kopie wil.
Geen DVD -> ISO -> Emulatie -> Virtuele DVD drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
TheMe schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 16:34:
Ik weet het niet zeker hoor, maar ik dacht dat er ergens een check zit die kan zien of je een originele CD/DVD hebt, of een gekopieerde. Of dit zo is, en of je er bij BF 2142 last van zal hebben, kan ik zo niet zeggen, daarvoor zal je eerst dus zo'n iso moeten downloaden, maar als dit wel het geval is, dan heb je geen andere keus, en moet je met de iso mount manier verder gaan.

[ Voor 0% gewijzigd door TrekDude101 op 19-10-2009 16:38 . Reden: typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 20:52
Ik had ook een keer een gescheurd schijfje in een computer gestopt naja mijn vriendin dan. en dat gaat goed verkeerd het schijfje knalde uit elkaar door het rondraaien word het uitelkaar getrokken en dan is je dvd speler ook gelijk na de knoppen niet doen dus als ik jou was. Download een no-cd crack en je bent klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

TheMe schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 16:34:
Dan pak je de ISO eerst uit met 'n programmaatje, bijvoorbeeld IsoBuster, waarna je 'm dan brand op DVD =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Wat is er mis met een mailtje van je vriend naar EA support, met daarbij een foto met datum (evt van de krant) van de (bijna) gebroken disc, de aanschafbon en het boekje met zijn serial?
Grote kans dat EA hem een vervangende disc stuurt of een link naar een .iso op een van hun eigen servers...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
AllSeeyinEye schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 16:43:
Wat is er mis met een mailtje van je vriend naar EA support, met daarbij een foto met datum (evt van de krant) van de (bijna) gebroken disc, de aanschafbon en het boekje met zijn serial?
Grote kans dat EA hem een vervangende disc stuurt of een link naar een .iso op een van hun eigen servers...
Deze zal ik hem zeker nog aanraden, maar een telefoontje naar de (belabberde) helpdesk van EA NL leverde niet al te veel op (Niets)

Jeffrey
Download een no-cd crack en je bent klaar.
Mijn ervaring met NO-CD & NO-DVDF cracks is dat het niet werkt om vervolgens online te spelen. En dat is juist wel de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No CD/DVD cracks zorgen ervoor dat je geen CD/DVD in je drive nodig hebt om te spelen, om online te spelen heb je een legale cdkey nodig en de juiste game versie (patch). Dus je kan gewoon een random iso download en installeren met jouw cdkey zonder problemen dat je niet online kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 19:38

PromoX

Flying solo

Ik denk dat de topicstarter zelf wel nocd patches, iso's en dergelijke kan vinden. Net als het branden ervan. Dit topic gaat dan ook dicht, ook omdat het wel aardig richting de hulp bij warez gaat.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.