1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
| "Als u via internet koopt, welke manier van betalen heeft dan uw voorkeur? (1 antwoord mogelijk)","Ideal."," #105"," #105"
"Als u via internet koopt, welke manier van betalen heeft dan uw voorkeur? (1 antwoord mogelijk)","Ideal."," #3"," #3"
"Bekijkt u wel eens ervaringen met een product op het internet en koopt u het product vervolgens in een fysieke winkel?","Ja."," #131"," #131"
"Bekijkt u wel eens ervaringen met een product op het internet en koopt u het product vervolgens in een fysieke winkel?","Ja."," #5"," #5"
"Bent u een man of een vrouw? ","Man."," #142"," #142"
"Geef hieronder aan hoe u iets via internet koopt.","Alleen via een website zoals Marktplaats."," #4"," #4"
"Heeft u wel eens wat via internet gekocht?","Ja."," #160"," #160"
"Hoe komt u bij een bepaalde webwinkel terecht? (1 antwoord mogelijk)","Via de website van een fysiek bedrijf. (O...."," #24"," #24"
"Indien u zich eerst moet registeren voor u tot aankoop kan overgaan, vormt dit dan een struikelblok voor u waardoor u de webpagina verlaat en uw aankoop elders doet? (1 antwoord mogelijk)","Ja."," #31"," #31"
"Is de aanwezigheid van een cadeau inpakservice voor u van belang? (1 antwoord mogelijk)","Nee."," #3"," #3"
"Is de aanwezigheid van een cadeau inpakservice voor u van belang? (1 antwoord mogelijk)","Nee."," #92"," #92"
"Let u op het moment van betalen of de webpagina beveiligd is of niet? (https:// i.p.v. http://)","Ja."," #102"," #102"
"met geen antwoord","Resultaten zonder geen antwoord","",""
"Op internet koop ik boeken/Dvd’s/Blu-Ray’s/Cd’s.","Klopt."," #132"," #132"
"Op internet koop ik boeken/Dvd’s/Blu-Ray’s/Cd’s.","Klopt."," #3"," #3"
"Op internet koop ik gadgets.","Klopt."," #1"," #1"
"Op internet koop ik gadgets.","Klopt."," #1, 0%"," #1, 0%"
"Op internet koop ik gadgets.","Klopt."," #102"," #102"
"Op internet koop ik groot elektronica zoals televisies, home cinema sets en Blu-Ray spelers.","Klopt."," #1"," #1"
"Op internet koop ik groot elektronica zoals televisies, home cinema sets en Blu-Ray spelers.","Klopt."," #1, 0%"," #1, 0%"
"Op internet koop ik groot elektronica zoals televisies, home cinema sets en Blu-Ray spelers.","Klopt."," #47"," #47"
"Op internet koop ik kleding.","Klopt."," #1"," #1"
"Op internet koop ik kleding.","Klopt."," #1, 0%"," #1, 0%"
"Op internet koop ik kleding.","Klopt."," #71"," #71"
"Op internet koop ik klein elektronica (opladers, accu’s e.d.).","Klopt."," #120"," #120"
"Op internet koop ik klein elektronica (opladers, accu’s e.d.).","Klopt."," #2"," #2"
"Op internet koop ik voedsel. (AH Boodschappen service).","Klopt."," #0, 0%"," #0, 0%"
"Op internet koop ik voedsel. (AH Boodschappen service).","Klopt."," #4"," #4"
"Resultaten: n=218","","",""
"Vergelijkt u prijzen tussen de verschillende webwinkels voor u tot aankoop overgaat?","Ja."," #137"," #137"
"Waar moet een goede webwinkel in uw ogen in elk geval aan voldoen? (meerdere antwoorden mogelijk)","Keurmerk Webwinkel (Zoals het thuiswinkel ..."," #4"," #4"
"Waar moet een goede webwinkel in uw ogen in elk geval aan voldoen? (meerdere antwoorden mogelijk)","Keurmerk Webwinkel (Zoals het thuiswinkel ..."," #75"," #75"
"Wat is dé reden dat u niet via het internet koopt? (1 antwoord mogelijk)","Ik weet niet waar ik moet zijn voor een be..."," #1"," #1"
"Wat is dé reden dat u niet via het internet koopt? (1 antwoord mogelijk)","Ik weet niet waar ik moet zijn voor een be..."," #1, 0%"," #1, 0%"
"Wat zijn uw redenen om via het internet te kopen? (1 antwoord mogelijk)","Het is goedkoper."," #51"," #51"
"Wat zou voor u dé beweegreden zijn om toch via internet te gaan kopen? (1 antwoord mogelijk)","Als het product ook afgehaald kan worden."," #1"," #1"
"Wat zou voor u dé beweegreden zijn om toch via internet te gaan kopen? (1 antwoord mogelijk)","Als het product ook afgehaald kan worden."," #1, 0%"," #1, 0%"
"Welke informatie moet er volgens u in elk geval bij een product worden vermeld?(meerdere antwoorden)","De prijs."," #148"," #148"
"Welke informatie moet er volgens u in elk geval bij een product worden vermeld?(meerdere antwoorden)","De prijs."," #5"," #5"
(blank)
"Bent u een man of een vrouw? ","Vrouw."," #35"," #35"
"Bent u een man of een vrouw? ","geen antwoord"," #41"," #41"
"Heeft u wel eens wat via internet gekocht?","Nee."," #8"," #8"
"Heeft u wel eens wat via internet gekocht?","Nee, maar ben dit van plan in de nabije to..."," #1, 0%"," #1, 0%"
"Heeft u wel eens wat via internet gekocht?","geen antwoord"," #49"," #49"
"Wat is dé reden dat u niet via het internet koopt? (1 antwoord mogelijk)","Ik weet niet of een webwinkel betrouwbaa..."," #6"," #6"
"Wat is dé reden dat u niet via het internet koopt? (1 antwoord mogelijk)","Ik heb het product liever eerst in hande..."," #1, 0%"," #1, 0%"
"Wat is dé reden dat u niet via het internet koopt? (1 antwoord mogelijk)","Levertijd."," #0, 0%"," #0, 0%"
"Wat is dé reden dat u niet via het internet koopt? (1 antwoord mogelijk)","Ik weet niet of dezelfde garantie als in..."," #1, 0%"," #1, 0%"
"Wat is dé reden dat u niet via het internet koopt? (1 antwoord mogelijk)","Ik betaal liever niet online."," #1, 0%"," #1, 0%"
"Wat is dé reden dat u niet via het internet koopt? (1 antwoord mogelijk)","geen antwoord"," #208"," #208"
"Wat zou voor u dé beweegreden zijn om toch via internet te gaan kopen? (1 antwoord mogelijk)","Als duidelijker wordt of een webwinkel b..."," #4"," #4"
"Wat zou voor u dé beweegreden zijn om toch via internet te gaan kopen? (1 antwoord mogelijk)","Duidelijke en bondige garantie voorwaard..."," #4"," #4"
"Wat zou voor u dé beweegreden zijn om toch via internet te gaan kopen? (1 antwoord mogelijk)","Levering binnen 24 uur."," #0, 0%"," #0, 0%"
"Wat zou voor u dé beweegreden zijn om toch via internet te gaan kopen? (1 antwoord mogelijk)","geen antwoord"," #209"," #209"
"Bekijkt u wel eens ervaringen met een product op het internet en koopt u het product vervolgens in een fysieke winkel?","Nee."," #4"," #4"
"Bekijkt u wel eens ervaringen met een product op het internet en koopt u het product vervolgens in een fysieke winkel?","geen antwoord"," #209"," #209"
"Waar moet een goede webwinkel in uw ogen in elk geval aan voldoen? (meerdere antwoorden mogelijk)","Meerdere betalingsmogelijkheden."," #3"," #3"
"Waar moet een goede webwinkel in uw ogen in elk geval aan voldoen? (meerdere antwoorden mogelijk)","Voorraadindicatie."," #1, 0%"," #1, 0%"
"Waar moet een goede webwinkel in uw ogen in elk geval aan voldoen? (meerdere antwoorden mogelijk)","Duidelijke leveringsvoorwaarden."," #5"," #5"
"Waar moet een goede webwinkel in uw ogen in elk geval aan voldoen? (meerdere antwoorden mogelijk)","Goede communicatie (Track and trace nummer..."," #4"," #4"
"Waar moet een goede webwinkel in uw ogen in elk geval aan voldoen? (meerdere antwoorden mogelijk)","Positieve klant beoordelingen."," #3"," #3"
"Waar moet een goede webwinkel in uw ogen in elk geval aan voldoen? (meerdere antwoorden mogelijk)","geen antwoord"," #210"," #210"
"Welke informatie moet er volgens u in elk geval bij een product worden vermeld?(meerdere antwoorden)","De kleur."," #2"," #2"
"Welke informatie moet er volgens u in elk geval bij een product worden vermeld?(meerdere antwoorden)","Afmetingen."," #2"," #2"
"Welke informatie moet er volgens u in elk geval bij een product worden vermeld?(meerdere antwoorden)","Voorraadindicatie."," #1, 0%"," #1, 0%"
"Welke informatie moet er volgens u in elk geval bij een product worden vermeld?(meerdere antwoorden)","Verzendkosten."," #4"," #4"
"Welke informatie moet er volgens u in elk geval bij een product worden vermeld?(meerdere antwoorden)","Garantieperiode."," #6"," #6"
"Welke informatie moet er volgens u in elk geval bij een product worden vermeld?(meerdere antwoorden)","Op zicht periode."," #2"," #2"
"Welke informatie moet er volgens u in elk geval bij een product worden vermeld?(meerdere antwoorden)","Technische specificaties."," #3"," #3"
"Welke informatie moet er volgens u in elk geval bij een product worden vermeld?(meerdere antwoorden)","geen antwoord"," #210"," #210"
"Is de aanwezigheid van een cadeau inpakservice voor u van belang? (1 antwoord mogelijk)","Ja."," #1, 0%"," #1, 0%"
"Is de aanwezigheid van een cadeau inpakservice voor u van belang? (1 antwoord mogelijk)","Prettig als het er is, maar niet noodzakel..."," #2"," #2"
"Is de aanwezigheid van een cadeau inpakservice voor u van belang? (1 antwoord mogelijk)","Alleen in sommige gevallen, bijvoorbeeld b..."," #1, 0%"," #1, 0%"
"Is de aanwezigheid van een cadeau inpakservice voor u van belang? (1 antwoord mogelijk)","geen antwoord"," #211"," #211"
"Op internet koop ik groot elektronica zoals televisies, home cinema sets en Blu-Ray spelers.","Klopt niet."," #6"," #6"
"Op internet koop ik groot elektronica zoals televisies, home cinema sets en Blu-Ray spelers.","geen antwoord"," #211"," #211"
"Op internet koop ik klein elektronica (opladers, accu’s e.d.).","Klopt niet."," #5"," #5"
"Op internet koop ik klein elektronica (opladers, accu’s e.d.).","geen antwoord"," #211"," #211"
"Op internet koop ik kleding.","Klopt niet."," #6"," #6"
"Op internet koop ik kleding.","geen antwoord"," #211"," #211"
"Op internet koop ik voedsel. (AH Boodschappen service).","Klopt niet."," #7"," #7"
"Op internet koop ik voedsel. (AH Boodschappen service).","geen antwoord"," #211"," #211"
"Op internet koop ik boeken/Dvd’s/Blu-Ray’s/Cd’s.","Klopt niet."," #4"," #4"
"Op internet koop ik boeken/Dvd’s/Blu-Ray’s/Cd’s.","geen antwoord"," #211"," #211"
"Op internet koop ik gadgets.","Klopt niet."," #6"," #6"
"Op internet koop ik gadgets.","geen antwoord"," #211"," #211"
"Als u via internet koopt, welke manier van betalen heeft dan uw voorkeur? (1 antwoord mogelijk)","Op rekening."," #1, 0%"," #1, 0%"
"Als u via internet koopt, welke manier van betalen heeft dan uw voorkeur? (1 antwoord mogelijk)","Creditcard."," #1, 0%"," #1, 0%"
"Als u via internet koopt, welke manier van betalen heeft dan uw voorkeur? (1 antwoord mogelijk)","Onder Rembours."," #0, 0%"," #0, 0%"
"Als u via internet koopt, welke manier van betalen heeft dan uw voorkeur? (1 antwoord mogelijk)","Paypal."," #1, 0%"," #1, 0%"
"Als u via internet koopt, welke manier van betalen heeft dan uw voorkeur? (1 antwoord mogelijk)","Internetbankieren(Vooruit betalen per bank..."," #1, 0%"," #1, 0%"
"Als u via internet koopt, welke manier van betalen heeft dan uw voorkeur? (1 antwoord mogelijk)","geen antwoord"," #211"," #211"
"Wat zijn uw redenen om via het internet te kopen? (1 antwoord mogelijk)","Ik heb meer keus."," #26"," #26"
"Wat zijn uw redenen om via het internet te kopen? (1 antwoord mogelijk)","Hoef er de deur niet voor uit."," #47"," #47"
"Wat zijn uw redenen om via het internet te kopen? (1 antwoord mogelijk)","Geen sluitingstijden."," #4"," #4"
"Wat zijn uw redenen om via het internet te kopen? (1 antwoord mogelijk)","Thuis bezorgd."," #10"," #10"
"Wat zijn uw redenen om via het internet te kopen? (1 antwoord mogelijk)","Mogelijkheid tot vergelijken van verschill..."," #18"," #18"
"Wat zijn uw redenen om via het internet te kopen? (1 antwoord mogelijk)","geen antwoord"," #62"," #62"
"Geef hieronder aan hoe u iets via internet koopt.","Alleen via een webwinkel."," #45"," #45"
"Geef hieronder aan hoe u iets via internet koopt.","Via beide."," #106"," #106"
"Geef hieronder aan hoe u iets via internet koopt.","geen antwoord"," #63"," #63"
"Bekijkt u wel eens ervaringen met een product op het internet en koopt u het product vervolgens in een fysieke winkel?","Nee."," #24"," #24"
"Bekijkt u wel eens ervaringen met een product op het internet en koopt u het product vervolgens in een fysieke winkel?","geen antwoord"," #63"," #63"
"Vergelijkt u prijzen tussen de verschillende webwinkels voor u tot aankoop overgaat?","Nee."," #17"," #17"
"Vergelijkt u prijzen tussen de verschillende webwinkels voor u tot aankoop overgaat?","geen antwoord"," #64"," #64"
"Hoe komt u bij een bepaalde webwinkel terecht? (1 antwoord mogelijk)","Via een zoekmachine."," #102"," #102"
"Hoe komt u bij een bepaalde webwinkel terecht? (1 antwoord mogelijk)","Via familie/kennissen/vrienden."," #17"," #17"
"Hoe komt u bij een bepaalde webwinkel terecht? (1 antwoord mogelijk)","Via een banner op een andere website."," #1, 0%"," #1, 0%"
"Hoe komt u bij een bepaalde webwinkel terecht? (1 antwoord mogelijk)","Advertentie in een krant/dagblad op de r..."," #4"," #4"
"Hoe komt u bij een bepaalde webwinkel terecht? (1 antwoord mogelijk)","geen antwoord"," #70"," #70"
"Waar moet een goede webwinkel in uw ogen in elk geval aan voldoen? (meerdere antwoorden mogelijk)","Meerdere betalingsmogelijkheden."," #102"," #102"
"Waar moet een goede webwinkel in uw ogen in elk geval aan voldoen? (meerdere antwoorden mogelijk)","Voorraadindicatie."," #83"," #83"
"Waar moet een goede webwinkel in uw ogen in elk geval aan voldoen? (meerdere antwoorden mogelijk)","Duidelijke leveringsvoorwaarden."," #102"," #102"
"Waar moet een goede webwinkel in uw ogen in elk geval aan voldoen? (meerdere antwoorden mogelijk)","Goede communicatie (Track and trace numm..."," #109"," #109"
"Waar moet een goede webwinkel in uw ogen in elk geval aan voldoen? (meerdere antwoorden mogelijk)","Positieve klant beoordelingen."," #97"," #97"
"Waar moet een goede webwinkel in uw ogen in elk geval aan voldoen? (meerdere antwoorden mogelijk)","geen antwoord"," #60"," #60"
"Welke informatie moet er volgens u in elk geval bij een product worden vermeld?(meerdere antwoorden)","De kleur."," #81"," #81"
"Welke informatie moet er volgens u in elk geval bij een product worden vermeld?(meerdere antwoorden)","Afmetingen."," #84"," #84"
"Welke informatie moet er volgens u in elk geval bij een product worden vermeld?(meerdere antwoorden)","Voorraadindicatie."," #97"," #97"
"Welke informatie moet er volgens u in elk geval bij een product worden vermeld?(meerdere antwoorden)","Verzendkosten."," #119"," #119"
"Welke informatie moet er volgens u in elk geval bij een product worden vermeld?(meerdere antwoorden)","Garantieperiode."," #91"," #91"
"Welke informatie moet er volgens u in elk geval bij een product worden vermeld?(meerdere antwoorden)","Op zicht periode."," #19"," #19"
"Welke informatie moet er volgens u in elk geval bij een product worden vermeld?(meerdere antwoorden)","Technische specificaties."," #115"," #115"
"Welke informatie moet er volgens u in elk geval bij een product worden vermeld?(meerdere antwoorden)","geen antwoord"," #57"," #57"
"Indien u zich eerst moet registeren voor u tot aankoop kan overgaan, vormt dit dan een struikelblok voor u waardoor u de webpagina verlaat en uw aankoop elders doet? (1 antwoord mogelijk)","Nee."," #49"," #49"
"Indien u zich eerst moet registeren voor u tot aankoop kan overgaan, vormt dit dan een struikelblok voor u waardoor u de webpagina verlaat en uw aankoop elders doet? (1 antwoord mogelijk)","Nee, maar het was prettiger geweest als ..."," #70"," #70"
"Indien u zich eerst moet registeren voor u tot aankoop kan overgaan, vormt dit dan een struikelblok voor u waardoor u de webpagina verlaat en uw aankoop elders doet? (1 antwoord mogelijk)","geen antwoord"," #68"," #68"
"Is de aanwezigheid van een cadeau inpakservice voor u van belang? (1 antwoord mogelijk)","Prettig als het er is, maar niet noodzak..."," #45"," #45"
"Is de aanwezigheid van een cadeau inpakservice voor u van belang? (1 antwoord mogelijk)","Alleen in sommige gevallen, bijvoorbeeld..."," #10"," #10"
"Is de aanwezigheid van een cadeau inpakservice voor u van belang? (1 antwoord mogelijk)","geen antwoord"," #70"," #70"
"Op internet koop ik groot elektronica zoals televisies, home cinema sets en Blu-Ray spelers.","Klopt niet."," #102"," #102"
"Op internet koop ik groot elektronica zoals televisies, home cinema sets en Blu-Ray spelers.","geen antwoord"," #69"," #69"
"Op internet koop ik klein elektronica (opladers, accu’s e.d.).","Klopt niet."," #29"," #29"
"Op internet koop ik klein elektronica (opladers, accu’s e.d.).","geen antwoord"," #69"," #69"
"Op internet koop ik kleding.","Klopt niet."," #78"," #78"
"Op internet koop ik kleding.","geen antwoord"," #69"," #69"
"Op internet koop ik voedsel. (AH Boodschappen service).","Klopt niet."," #145"," #145"
"Op internet koop ik voedsel. (AH Boodschappen service).","geen antwoord"," #69"," #69"
"Op internet koop ik boeken/Dvd’s/Blu-Ray’s/Cd’s.","Klopt niet."," #17"," #17"
"Op internet koop ik boeken/Dvd’s/Blu-Ray’s/Cd’s.","geen antwoord"," #69"," #69"
"Op internet koop ik gadgets.","Klopt niet."," #47"," #47"
"Op internet koop ik gadgets.","geen antwoord"," #69"," #69"
"Als u via internet koopt, welke manier van betalen heeft dan uw voorkeur? (1 antwoord mogelijk)","Op rekening."," #10"," #10"
"Als u via internet koopt, welke manier van betalen heeft dan uw voorkeur? (1 antwoord mogelijk)","Creditcard."," #10"," #10"
"Als u via internet koopt, welke manier van betalen heeft dan uw voorkeur? (1 antwoord mogelijk)","Onder Rembours."," #3"," #3"
"Als u via internet koopt, welke manier van betalen heeft dan uw voorkeur? (1 antwoord mogelijk)","Paypal."," #11"," #11"
"Als u via internet koopt, welke manier van betalen heeft dan uw voorkeur? (1 antwoord mogelijk)","Internetbankieren(Vooruit betalen per ba..."," #9"," #9"
"Als u via internet koopt, welke manier van betalen heeft dan uw voorkeur? (1 antwoord mogelijk)","geen antwoord"," #70"," #70"
"Let u op het moment van betalen of de webpagina beveiligd is of niet? (https:// i.p.v. http://)","Nee."," #53"," #53"
"Let u op het moment van betalen of de webpagina beveiligd is of niet? (https:// i.p.v. http://)","geen antwoord"," #63"," #63"
"0","Resultaten: n=218","",""
"Resultaten: n=218","met geen antwoord","",""
"met geen antwoord","","",""
"0","","",""
"0","Bent u een man of een vrouw? ","",""
"Heeft u wel eens wat via internet gekocht?","Nee, maar ben dit van plan in de nabije to..."," #1"," #1"
"Wat is dé reden dat u niet via het internet koopt? (1 antwoord mogelijk)","Ik heb het product liever eerst in hande..."," #1"," #1"
"Wat is dé reden dat u niet via het internet koopt? (1 antwoord mogelijk)","Ik weet niet of dezelfde garantie als in..."," #1"," #1"
"Wat is dé reden dat u niet via het internet koopt? (1 antwoord mogelijk)","Ik betaal liever niet online."," #1"," #1"
"Waar moet een goede webwinkel in uw ogen in elk geval aan voldoen? (meerdere antwoorden mogelijk)","Voorraadindicatie."," #1"," #1"
"Welke informatie moet er volgens u in elk geval bij een product worden vermeld?(meerdere antwoorden)","Voorraadindicatie."," #1"," #1"
"Is de aanwezigheid van een cadeau inpakservice voor u van belang? (1 antwoord mogelijk)","Ja."," #1"," #1"
"Is de aanwezigheid van een cadeau inpakservice voor u van belang? (1 antwoord mogelijk)","Alleen in sommige gevallen, bijvoorbeeld b..."," #1"," #1"
"Op internet koop ik voedsel. (AH Boodschappen service).","Klopt niet."," #7, 100%"," #7, 100%"
"Als u via internet koopt, welke manier van betalen heeft dan uw voorkeur? (1 antwoord mogelijk)","Op rekening."," #1"," #1"
"Als u via internet koopt, welke manier van betalen heeft dan uw voorkeur? (1 antwoord mogelijk)","Creditcard."," #1"," #1"
"Als u via internet koopt, welke manier van betalen heeft dan uw voorkeur? (1 antwoord mogelijk)","Paypal."," #1"," #1"
"Als u via internet koopt, welke manier van betalen heeft dan uw voorkeur? (1 antwoord mogelijk)","Internetbankieren(Vooruit betalen per bank..."," #1"," #1"
"Hoe komt u bij een bepaalde webwinkel terecht? (1 antwoord mogelijk)","Via een banner op een andere website."," #1"," #1"
Grand Total |