Beginners vraag: .Net code op je de juiste plek in website?

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik ben net begonnen met het maken van een website in .Net. Het probleem is alleen dat ik de output maar niet op de juiste plek op de website kan laten verschijnen. Kan iemand mij hierbij helpen?

Groeten

Noob Bjorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:39

Haan

dotnetter

En hoe had je gedacht dat iemand je kon helpen zonder dat je ook maar een kleine hint geeft in de richting van wat je nu aan het doen bent? ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Welkom :w

Maar wat is precies je probleem?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi Bjorn, en welkom op GoT. :)

We kunnen je daar ongetwijfeld mee helpen, maar je zal daarvoor toch écht aan moeten geven wat je precies probeert te doen, hoe je dat doet, wat je daarbij voor resultaat krijgt, welk resultaat je eigenlijk verwacht en waar je denkt dat het mis gaat. Bovendien is een stukje relevante code (dus niet alle code!) ook erg belangrijk. Met deze topicstart kunnen we eigenlijk helemaal niets en daar schiet jij ook niks mee op. ;)

Lees even De Quickstart door, daar staat een soort van checklist aan de hand waarvan je je topic kan heropenen met een duidelijkere omschrijving van je probleem. Kijk ook even naar *** Over topictitels in PRG - lezen voor topic openen!!! ***. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.