Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
als ik een sms verstuur met mijn samsung jet kan ik maximaal 160 tekens in een sms kwijt nu heb ik samsung gebelt en die zeggen dat dat zo hoort voor ieder toestel dat lijkt mijn vreemd als ik met mijn iphone een bericht stuur is dat namelijk niet zo
alvast bedankt

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Een sms heeft idd standaard 160 tekens, dat is al zo sinds sms bestaat, bij meer tekens wordt een tweede sms verstuurd. Maar je kunt berichten uiteraard op een andere manier verzenden, als email of MMS, dan kunnen er meer tekens in.

Hier op Tweakers hoef je trouwens de tekens niet te tellen, je mag best af en toe een punt of komma in je bericht plaatsen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Marly op 19-10-2009 14:31 ]

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:46

Oekol

waka waka hey hey

Als je bedoelt dat je niet na het tweede smsje gaat, moet je het veranderen bij sms instellingen.
Kan zijn dat je het op 1 smsje maximaal hebt staan, ipv netwerk maximum.

En verder ga je gewoon vanzelf na het 2e smsje en dan geeft hij bij het verzenden aan '2 smsjes verzenden?'.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.